سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر فدراسیون بدمینتون: با وجود تمام محدودیت ها به اهدافمون رسیدیم/ وضعیت مالی سال آینده مشخص نیست

ابوالفضل مهاجر گفت:با توجه به تمام محدودیت های مالی که در سال 91 داشتیم برنامه هایمان را 95 درصد عملی کنیم.

ابوالفضل مهاجر، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام مطلب فوق گفت: در سال 91 بدمینتون بازان ایرانی به مسابقات نوجوانان و و جوانان آسیا و مسابقات بیت المللی اربیل عراق اعزام شدند در کشورمان هم با حضور 19 تیم خارجی بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی فجر را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: لیگ برتر مردان تا پایان اردیبهشت 92 به اتمام می رسد و تعویق در برگزاری آن به دلیل مسابقات فجر و عدم آمادگی تیم ها بود.

مهاجر با تاکید بر اینکه هدف گذاری برای رده های پایه از مهم ترین برنامه های فدراسیون بدمینتون است گفت: کسانی که در برنامه های استعداد یابی فدراسیون شناخته شدند باید به تورنمنت های بیشتری اعزام شوند همان طور که مسابقات دانش آموزی در کشور بلغارستان برگزارشد و بدمینتون بازان مطرح کشور و هم چنین کسانی که از نظر فدراسیون مورد قبول بودند در این رقابت شرکت کردند و به عنوان ارزیابی در کارنامه خود به ثبت رساندند.

دبیر فدراسیون بدمینتون از حضور بدمینتون بازان ایران به مسابقات کشورهای اسلامی که خرداد ماه جاری برگزار می شود خبر داد و گفت: طبق برنامه جدید کمیته ملی المپیک قرار است ملی پوشانی که در مسابقات فجر عملکرد قابل قبولی داشتند به این رقابت ها اعزام شوند که در این راستا اردوهای آماده سازی بانوان از 15 اسفند به سرمربیگری فریبا جلالیان در سمنان برگزار شد و در بخش مردان نیز اردوها از 21 اسفند به سرمربیگری نواآرما را بپا شد.

وی در خصوص تمدید قرداد سرمربی تیم ملی بیان داشت: وی تا پایان فروردین ماه در ایران می ماند و از آنجایی که کمیته ملی المپیک تامین کننده هزینه های مربیان خارجی در رشته هایی نظیز برمینتون است، ادامه حضور نوآرمارا به نظر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بستگی دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه های فدراسیون در سال آینده به طور قطع مشخص نیست چرا که از وضعیت مالی سال آینده فدراسیون بی خبر هستیم از این رو منتظر می مانیم تا بودجه بدمینتون سال 92 مشخص شود./با  
برچسب ها: بدمینتون ، مهاجر ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.