سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنيه : حتي از يک وجب از خاک فلسطين عقب نشيني نمي کنيم

نخست وزیر دولت قانونی فلسطین در نوار غزه در آستانه سی و هفتمن سالگرد روز زمین اعلام کرد فلسطینی ها حتی از یک وجب از خاک فلسطین چشم پوشی نخواهند کرد .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛اسماعیل هنیه در مراسم نماز جمعه امروز در اردوگاه آوارگان فلسطینی الشاطی در غرب شهر غزه گفت : ما نه از اراضی فلسطین عقب نشینی می کنیم و نه حاضریم درباره اراضی فلسطین چانه زنی کنیم و نیز به دنبال زیاده خواهی نیستم .

هنیه تصریح کرد مسئله اراضی فلسطین ریشه اصلی مناقشه میان فلسطین و رژیم صهیونیستی است زیرا اشغال اراضی فلسطین و توسعه شهرک سازی در کرانه باختری رود اردن از اهداف و طرحهای اصلی این رژیم است .

اسماعیل هنیه در ادامه به تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد برای دریافت پول در دام سیاسی آمریکا و اسرائیل گرفتار نشود .

هنیه افزود متاسفانه تشکیلات خودگردان همچنان در توهم ادامه گفتگوهای صلح با اسرائیل است و سیاست های داخلی فلسطین را در گروه سیاست های آمریکا و کشورهای غربی
قرار داده است .

نخست وزیر قانونی فلسطین تاکید کرد ادامه مقاومت و پایبندی به اصول اولیه سیاست و برنامه اصلی دولت و جنبش حماس است و اسرائیل پس از شصت و چهار سال از اشغال فلسطین همچنان رژیمی غاصب و اشغالگر است و ما هرگز این رژیم را به رسمیت نمی شناسیم .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.