سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته بین الملل به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛

"کیم جونگ اون"، رهبر کره شمالی به نیروهای مسلح این کشور دستور داد برای حمله موشکی به اهداف آمریکا در حوزه اقیانوس آرام و در خارج آمریکا و همچنین حمله به کره جنوبی در آماده‌باش کامل بسر برند.

رهبر کاتولیکهای جهان در اقدامی بی سابقه پای یک فرد مسلمان را بوسید.

چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد آمریکا آماده است با هر اقدام احتمالی از جانب کره شمالی مقابله کند.

تازه ترین بررسی مسئولان شهر هیروشیما ابعاد تلفات انسانی حمله اتمی آمریکا به شهرهای ژاپن را فراتر از برآوردهای قبلی نشان داد.
جیووانی دی استفانو وکیل پنجاه و هفت ساله ایتالیایی که به ویژه دفاع از صدام دیکتاتور معدوم عراق را برعهده داشت پنجشنبه در دادگاهی در انگلیس به چهارده سال زندان به سبب نداشتن مجوز برای وارد شدن به حرفه وکالت محکوم شد.

"ویتالی چورکین"، نماینده دایم روسیه در سازمان ملل در کنفرانس خبری تصریح کرد، سازمان ملل متحد یک سازمان دولتی است و اعطای کرسی‌های آن به گروه‌های معارضی که از شرایط لازم برای مشروعیت پیدا کردن برخوردار نیستند، ممکن نیست.

"ویکتوریا نولاند"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، کاخ سفید امکان ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز سوریه را بررسی می‌کند.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.