سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اقتدار امروز ایران اسلامی و شکست جبهه استکبار به برکت خون شهداست

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی و شکست جبهه استکبار، به برکت خون های مطهر شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام است.

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: دیدار با این عزیزان همواره گرمابخش محافل و یادآور تلاش و مجاهدت، همانند سال های جبهه و جنگ و پشت خاکریزها است.

وی گفت: در برهه کنونی از زمان و مواجهه با انواع تحریم ها و فشارها که دشمنان به دنبال راه انداختن جنگ اقتصادی و بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام هستند، بایستی تلاشی مضاعف از خود نشان دهیم و در این راه نیامند هدایت و ارشاد این خانواده ها هستیم.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به اهمیت والای گلزارهای شهدا، بیان کرد: شهدا مدال افتخار انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی اند که آرامش را برای اهل قبور یک منطقه به ارمغان می آورند و همواره بایستی به عنوان محلی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گرامی داشته شوند.

وی با تکریم بازماندگان خانواده های شهدا و همه آنانی که در امر مراقبت و نگهداری از والدین شهدا و همچنین جانبازان اهتمام دارند، آن را معادل ثواب جبهه و جنگ برشمرد و تاکید کرد: هیچ تلاشی بالاتر و برتر از آن نیست که به فرموده امام راحل ˈاگر این عزیزان در مسیر پرپیچ و خم زندگی فراموش شوند، نظام اسلامی فراموش خواهد شدˈ.

مهری با اشاره به لزوم کادرسازی برای انقلاب، خاطرنشان کرد: ادوار آینده انقلاب و نظام اسلامی بایستی از سُلاله پاک این خانواده ها باشد تا کشتی بزرگ انقلاب را به سرمنزل مقصود و آرمان های عالیه آن رهنمون کنند./ع


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.