سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سال حماسه اقتصادی، پروژه های حماسه ساز مسکن مهر افتتاح می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال 1392 که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال ˈحماسه اقتصادی و حماسه سیاسیˈ نامگذاری شده، تلاش داریم پروژه های حماسه ساز مسکن مهر در کشور افتتاح شود.

ˈعلی نیکزادˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در سال گذشته کلنگ 93 هزار واحد مسکونی مسکن مهر پردیس به زمین خورد و اینک شاهد رشد قابل توجهی در این پروژه عظیم هستیم که در مناطقی همچون مسکن مهر فاز 8 دره بهشت، انبوه سازان، فاز 11 کوزو و پروژه تونل و تقاطع های غیرهمسطح در حال اجرا است.

وی ادامه داد: خدماتی مانند آب، برق، گاز، فاضلاب، مراکز آموزشی، مراکز تجاری، تفریحی، مسجد و دیگر امکانات رفاهی به طور کامل و همزمان با اجرای پروژه مسکن مهر این شهر در حال اجرا است.

نیکزاد با بیان اینکه این واحدها در سال 92 تحویل متقاضیان خواهد شد، افزود: پروژه های عظیم مسکن مهر در این منطقه که به همین میزان در پرند و نیز 50 هزار واحد مسکونی در هشتگرد برای شهروندان استان البرز و مردم شهر تهران در حال ساخت است، از آخرین فناوری های روز بهره می برد و بطور مرتب و منظم در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در 22 ماه گذشته شهرداری تهران 402 هزار واحد مسکونی در شهر تهران مجوز صادر کرده و ما نیز برای این شهر حدود 205 هزار واحد در سه شهر پردیس با 93 هزار واحد، پرند با 95 هزار و بقیه در شهر اندیشه در حال آماده سازی هستیم که با فراهم سازی خدمات و تاسیسات زیربنایی و روبنایی در سال جدید با توجه به پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب، افتتاحیه های حماسه سازی را خواهیم داشت./س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.