سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرکل راه‌آهن جنوب (اهواز) خبرداد:

رشد 15 درصدي ظرفيت مسافري در راه‌آهن جنوب

مديرکل راه‌آهن جنوب (اهواز) از رشد 15درصدي ظرفيت به‌منظور مسافرت‌هاي برون‌استاني از مبدا خرمشهر، اهواز و انديمشک به مقاصد تهران و مشهد و بالعکس خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران، خسرو رشيدي - مديرکل راه‌آهن جنوب (اهواز) در خصوص اقدامات و برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته به‌منظور ارايه خدمات به مسافرين نوروزي گفت: به منظور آمادگي شبانه‌روزي در ارائه خدمات مناسب به مسافرين نوروزي، اداره کل راه‌آهن جنوب با برگزاري جلسه با مسئولين، روساي ادارات و گروه‌هاي تابعه نسبت به تعريف و پيش‌بيني ستاد قطارهاي نوروزي از 24اسفند ماه 91 تا 15فروردين92 در ايستگاه‌هاي اهواز، خرمشهر، کارون و سربندر براساس دستورالعمل‌هاي صادره راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران اقدامات لازم را به عمل آورده است.

وي افزود: طي اين برنامه‌ريزي سالن‌هاي مسافري، کليه ايستگاه‌ها، سکوها، مساجد و سرويس‌هاي بهداشتي مربوطه، آماده ارايه خدمات به مسافرين نوروز 92 هستند.

به گفته مديرکل راه آهن جنوب در برنامه نوروز92، به منظور مسافرت‌هاي درون استاني روزانه 14 رام ريل‌باس در مجموع به ظرفيت 4 هزار و 704 نفر به صورت رفت و برگشت در محورهاي اهواز-خرمشهر، اهواز-انديمشک و اهواز - سربندر آماده جابه‌جايي مسافرين عزيز هستند.

وي تصريح کرد:همچنين علاوه بر اين به منظورمسافرت‌هاي برون استاني از مبدا خرمشهر، اهواز و انديمشک به مقاصد تهران و مشهد و بالعکس روزانه 14 رام قطار مسافري (ورودي و خروجي) در مجموع به ظرفيت 8 هزار و 368 نفر پيش‌بيني شده که نسبت به سال قبل حدود 15 درصد رشد ظرفيت دارد.

برچسب ها: مسافر ، راه ، ظرفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.