سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حامد تاتاری:

انگیزه زیادی برای ملی پوش شدن در مسابقات جهانی دارم

ملی پوش وزن 96 کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران در رقابتهای جام جهانی تهران گفت: برای ملی پوش شدن در مسابقات جهانی 2013 از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

حامد تاتاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: پس از رقابتهای لیگ برای حضور در مسابقات جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت شدم و از همان لحظه تصمیم گرفتم تا بار دیگر بتوانم شایستگی های خود را به اثبات برسانم.

وی ادامه داد:در مسابقات جام جهانی تهران کشتی های نسبتاً خوبی گرفتم هر چند اعتقاد دارم اگر در شرایط آمادگی ایده آلی قرار داشتم می توانستم کشتی های بهتری نیز بگیرم.

تاتاری درپاسخ به این سوال که چقدر به ملی پوش شدن در مسابقات جهانی 2013 امیدوارم است گفت:به هر حال حضور در مسابقات بزرگ آرزوی هر کشتی گیری است من نیز از این قاعده مستثنی نیستم و برای آنکه بتوانم نمایده وزن 96 کیلوگرم کشورم در مسابقات جهانی 2013 بوداپست باشم با همه وجود تلاش خواهم کرد.

آزادکار مشهدی کشورمان تصریح کرد:در حال حاضر در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فرودین ماه در هند برگزار می شود هستیم و خوشبختانه شرایط از هر نظر مطلوب است.

تاتاری در پایان خاطرنشان کرد: از کادر فنی تیم ملی و شخص رسول خادم تشکر ویژه دارم چرا که آنها باعث شدند تا من بار دیگر بتوانم به سطح اول کشتی برگردم به همین دلیل مطمئن باشید با کشتی های خود، جواب اعتماد آنها را به بهترین شکل پاسخ خواهم داد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.