سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش 9 درصدي تلفات انساني در جاده هاي کردستان

سرهنگ حسيني جانشين پليس راه استان کردستان از کاهش 9 درصدي تلفات انساني در جاده هاي کردستان از ابتداي تعطيلات نوروز تا کنون خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛به نقل از پايگاه خبر پليس ، سرهنگ حسيني در تشريح اين خبر گفت : تلفات انساني در جاده هاي استان کردستان از ابتداي تعطيلات نوروز تا کنون از کاهش 9 درصدي در مقايسه با مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.
 وي در ادامه از توقيف 446 دستگاه خودرو بدليل انجام تخلفات حادثه ساز در اين مدت اشاره کرد و افزود : تعداد 70 دستگاه موتورسيکلت نيز به دليل نداشتن کلاه ايمني توقيف و تعداد24 جلد گواهينامه رانندگي نيز به علت داشتن نمره منفي ضبط شده است.
 سرهنگ حسيني بيان داشت : از ابتداي تعطيلات تا کنون 22 هزار و 953 فقره اعمال قانون در جاده اي استان کردستان توسط ماموران پليس راه صورت گرفته است.
 اين مقام مسئول به مهترين علل بروز تصادفات در جاده هاي استان اشاره کرد و افزود : عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي  سرعت مطمئنه و تجاوز به چپ از مهمترين عوامل بروز تصادفات رانندگي در جاده هاي استان از آغاز تعطيلات نوروزي تا کنون گزارش شده است.
 جانشين پليس راه استان کردستان در خاتمه از رانندگان و مسافران نوروزي که قصد سفر به استان کردستان را دارند در خواست کرد تا با سرعت مطمئنه طي مسير کنند و فاصله طولي مناسب را در هنگام رانندگي رعايت کنند./جم
 
 

 

 

برچسب ها: کاهش ، تلفات ، انسانی ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.