سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشد مجازات برای ترمینال های گرانفروش

معاون حقوقی و ارجاع احکام سازمان تعزیرات استان تهران از بازرسی 100 ترمینال ،رستورانهای بین راهی و میادین میوه و تره و بار خبرداد.

بزرگمهر صادقی نیچکوهی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت:در راستای گشت های سیار نوروزی و مقابله با گرانفروشی ها در ترمینال ها و میادین تره بار و در سطح شهر اکیپ گشت سیار مستقر  شده تا درصورت هرگونه تخلفی شهروندان به این نیرو ها مراجعه و شکایت نامه تنظیم کنند؛در صورت احراز تخلف علاوه بر جریمه متخلف در حق دولت در نزد شاکی نیز جریمه خواهند شد.
وی در ادامه بیان کرد: امروز جمعه از 100 واحد صنفی ،ترمینال ها ،میادین تره و بار و رستورانهای بین راهی در چند نقطه پایتخت از شمیرانات،فشم،میگون،اوشان ،رسالت ،رودهن و بومهن بازرسی صورت گرفت که تخلف 50 واحد محرز و برابر قانون مجازات صنفی به پرداخت جریمه نقدی100 میلیون ریالی محکوم شدند که مهمترین تخلف این متخلفین گرانفروشی بوده است.
 معاون حقوقی  و ارجاع احکام سازمان تعزیرات استان تهران در خاتمه اظهار داشت :برای نمونه از یک رستوران بین راهی  در منطقه کن سولقون بازرسی به عمل آمد و 150 میلیون ریال و 3 رستوران بین راهی دیگر  در منطقه اوشان فشم در مجموع 300 میلیون ریال جریمه شدند./جم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.