سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کريمي فيروزجايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"جمهوري" نماد حضور حماسي مردم و "اسلامي" نشانه آرمان والاي امام(ره) است

"دبير دانشجويي دانشگاه مازندران" گفت: نماد کلمه جمهوري همان حضور حماسي مردم در پاي صندوق‌هاي راي در 12 فروردين سال 58 بود و اسلامي بودن آن نيز نشانه تبعيت از خواسته مردم و آرمان والاي امام خميني(ره) است.

"محمد علي کريمي فيروزجايي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ ضمن تبريک آغاز سال نو و فرا رسيدن بهار جمهوري اسلامي ايران گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران يادگار معمار فقيد انقلاب،‌ حضرت امام خميني (ره) نهال نوپايي بود که با رشادت‌هاي مردمي بارور شد و به دست تواناي جانشين به حق مکتب و مقام معظم رهبري در حال حفاظت و صيانت است.

دبير دانشجويي دانشگاه مازندران تصريح کرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي دستاورد بزرگ انقلاب مردمي، نشان‌دهنده عظم راسخ و قدرت دستيابي به حماسه هايي عظيم تر در ملت غيور ايران است.
 
کريمي فيروزجايي خاطرنشان کرد:  نماد کلمه جمهوري همان حضور حماسي مردم در پاي صندوق‌‌هاي راي در روز 12 فروردين سال 58 بود که بارها در طي انتخابات 34 سال گذشته شاهد با شکوه تر برگزار شدن آن هستيم و اسلامي بودن اين جمهوري و نظام بر گرفته از فرهنگ غني دين‌مداري و نشعت گرفته از خواسته مردم و آرمان‌هاي والاي حضرت امام خميني (ره) است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دبیر ، نماد ، جمهوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.