سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهنما: در اردو مي کاريم در مسابقات برداشت مي کنيم

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران گفت: با انجام تمرینات سنگین در سواحل دریای خزر به دنبال مدال های طلای بازی های کشورهای اسلامی هستیم و معتقدم که هر چيزي در اردو بکاريم در مسابقات برداشت مي کنيم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسعود رهنما اظهار داشت: معتقدم هرچیزی که در این مراحل از اردوهای آماده سازی مهیا کنیم در مسابقات آینده برداشت خواهیم کرد و باید تیم را به بهترین نحو آماده سازیم.

وی افزود: در مرحله سوم اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته که از چهارم فروردین ماه در رشت آغاز شده است، تمرینات سخت و پرفشاری را برگزار کردیم تا به اهدافمان دست یابیم و دربین نفرات حاضر فقط "ذبیح الله پورشیب" همچنان با مصدومیت زانو روبرو است که او نیز مشکلی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر امکانات مناسب اردوی تیم ملی گفت: باید از "محمود باقری" از مسوولان استانداری گیلان که پشتیبانی خوبی از تیم ملی کاراته داشتند تشکر کنم که بهترین شرایط را برای ما فراهم کرد.

رهنما درخصوص نفرات فیکس اوزان منهای 60 و منهای 67 کیلوگرم عنوان کرد: شرایط نفرات را پس از پایان تمرینات عمومی می سنجیم و در اردوی پنجم یا در نهایت ششم، نفرات اعزامی این دو وزن به بازی های کشورهای اسلامی را معرفی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: عصر امروز(جمعه) 30 قهرمان گیلانی کاراته کشور در اردو حضور می یابند تا مبارزاتی را با اردونشینان تیم ملی برگزار کنند.

سرمربی تیم ملی درخصوص تمرینات سنگین اردونشینان کاراته گفت: هر موفقیتی با تلاش بدست خواهد آمد و ما با تمرینات سخت در سواحل دریای خزر، خودمان را به مدال های طلای بازی های کشرهای اسلامی نزدیک می کنیم.

رهنما درخصوص درصد شانس تیم کاراته ایران برای کسب مدال های رنگارنگ از بازی های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: بازی های آسیایی گوانگجو سبب شد تا دیگر قولی بابت تعداد مدال ندهم. تیم من فوق ستاره ندارد اما تمامی نفرات آن ستاره هستند و می خواهیم در اندونزی توان کاراته ایران را نشان دهیم.

وی در پایان گفت: مرحله چهارم اردوی تیم ملی 15 تا 22 فروردین در انزلی برگزار می شود که محور اصلی آن تمرینات بدنسازی برای بالا بردن آمادگی جسمانی نفرات خواهد بود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.