سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين وضعيت جاده‌هاي كشور؛ بروز رساني 15:40

افزایش ترافیک در خروجی های مشهد

جانشین رئیس پلیس راه کشور از افزایش ترافیک در خروجی های مشهد خبر داد.

سرهنگ پرویز سیاح البرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: استان البرز محور کرج – چالوس محدوده کندوان ،استان چهار محال و بختیاری محور بروجن – اردکان ،استان خراسان رضوی محور مشهد-چناران ،استان قزوین محورهای قزوین – کرج ، قزوین – زنجان،قزوین – رشت و قزوین –بوئین زهرا ترافیک نیمه سنگین است

وی در خاتمه بیان کرد:ترافیک در استان کهکیلویه و بویر احمد محور گچساران – شیراز،استان گیلان محور رشت – قزوین در محدوده رودبار منجیل نیمه سنگین است .

ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس

سرهنگ مهماندار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در استان البرز محور كرج – چالوس از ميدان امير كبير تا تونل شماره 5 ترافیک سنگین است .
وی بیان کرد: از تونل شماره 5 تا کندوان و از سیاه بیشه تا پل زنگوله در استان البرز ،هراز از آبعلی تا امامزاده هاشم و استان اصفهان محور اصفهان – تهران ترافیک نیمه سنگین است
سرهنگ مهماندار در خاتمه  اظهار داشت:در استان چهارمحال و بختیاری محور بروجن –لردگان،استان کهکیلویه و بویر احمد محور گچساران – شیراز، استان خراسان رضوی مشهد –چناران ،مشهد- تربت حیدریه ،استان قزوین محورهای قزوین_رشت ،قزوین – کرج،قزوین-زنجان،قزوین-بوئین زهرا ترافیک نیمه سنگین است.

*ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور هراز و فیروز کوه

سرهنگ کرانیان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از ساعت 8 صبح امروز تردد کلیه کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از تهران به آمل و بالعکس تا  ساعت 24 روز جمعه ممنوع است.

وی در ادامه بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روزهای 9 .13.14.16 فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع است و در این راستا تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای 9
.13.14.16 از آب اسک تا رودهن در محدوده مشا به صورت یک طرفه است .
وی اظهار داشت: کماکان تردد تریلر در محور هراز ممنوع است.
سرهنگ کرانیان افزود: تردد انواع  تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی از ساعت  8 صبح امروز پنج شنبه لغایت ساعت 24 روز جمعه مورخ 16 فروردین سال جاری از تهران به قائم شهر و بالعکس است.

*ترافیک نيمه سنگین صبحگاهي در راههاي کشور

سرهنگ سلبي در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در استان البرز محور كرج – چالوس از ميدان امير كبير تا تونل شماره 5و از سیاه بیشه تا پل زنگوله ،محور هراز از آبعلي تا امامزاده هاشم  و استان گيلان محور رشت – قزوين در محدوده منجيل رودبارترافیک نیمه سنگین است .
وی بیان کرد: دراستان قزوین محورهای قزوین – کرج،قزوین – زنجان وقزوین – رشت ترافیک نیمه سنگین است./جم

برچسب ها: رئیس ، پلیس ، کنترل ، ترافیک ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.