سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

سیاست کلی اقتصاد مقاومتی زیر ساخت حماسه اقتصادی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که سیاست کلی اقتصاد مقاومتی زیر ساخت حماسه اقتصادی است گفت: پیشرفت روز افزون ملت ایران به سوی تمدن ایرانی - اسلامی نیازمند ائتلاف همه جریانهای خودی در قالب حماسه سیاسی و اقتصادی است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت الاسلام سید محمود مرویان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران مقتدر و متکی به آرای مردم در انتخابات سال 92 حماسه دیگری خلق خواهد کرد.

وی گفت: در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی مردان و زنان از شهر و روستا بارها با آمدن به پای صندوق های رای اصالت و مشروعیت جمهوری اسلامی را تصدیق کرده اند که یقینا حضور حداکثری آنان در انتخابات پیشرو مهر تاییدی بر این مطلب خواهد بود.

مرویان بیان کرد: نامگذاری هر سال به منزله قطب نمای جهت گیری اساسی و فعالیتهای کلان دولت و ملت در طول سال است که توسط مقام معظم رهبری با بررسی همه جانبه ظرفیت ها، فرصت ها و تهدیدهای کشور انجام می گیرد.

او با تاکید بر حماسه آفرینی ملت ایران در طول 34 سال گذشته خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت مقتدرانه در برابر توطئه های خصمانه دشمنان، پیشرفت های سریع در عرصه علم و فناوری، مشارکت بی نظیر همگان در ساختار مدیریت کشور و الهام بخشی برای کشورهای مسلمان و آزاده در منطقه و دنیا از جلوه های حماسه آفرینی این ملت بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه دو بخش اقتصاد و سیاست در سال 92 در اولویت برنامه ریزی مسوولان قرار دارد، افزود: راهبرد عمده نظام سلطه به رهبری آمریکا و هم پیمانانش، فشارهای اقتصادی، تهدید و توطئه در عرصه سیاست علیه منافع ملت ایران است.

مرویان اظهار داشت: توجه جدی به شعارهای سالهای گذشته از جمله اصلاح الگوی مصرف، همت و تلاش مضاعف، جهاد اقتصادی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و جستجوی راهکارهای اقتصاد مقاومتی می تواند حماسه اقتصادی را تحقق بخشد.

او اظهار داشت: در سال حماسه اقتصادی و سیاسی، یادآوری جنبه های مثبت و قوت کشور در عرصه اقتصاد و تقویت آنها، آگاهی بخشی اجتماعی و بیداری در برابر توطئه ها، توجه به اقشار و گروه های آسیب پذیر، مراقبت از همدستی عناصر داخلی فریب خورده با سلطه گران بیرونی و اهتمام به رعایت خط قرمزها ضروری است.


برچسب ها: مدیر ، کل ، تبلیغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.