سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

دو کتاب ˈمادر خلقتˈ و ˈهفت گام برای زندگی اجتماعیˈ توسط آستان قدس رضوی منتشر شد

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از چاپ و انتشار دو کتاب ˈمادر خلقتˈ و ˈهفت گام برای زندگی اجتماعیˈ با تاسی از فرهنگ رضوی در ایام نوروز امسال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام ˈسید جلال حسینیˈ گفت: کتاب هفت گام برای زندگی اجتماعی با الهام از فرهنگ رضوی و استفاده از 52 منبع معتبر توسط ˈمحمد باقر پورامینیˈ به رشته تحریر درآمده است.

وی بیان کرد: در این کتاب هفت گام زندگی با دیگران با تاسی از سخنان و سیره حضرت رضا (ع) مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: مهرورزی، برادری، رعایت حق دیگری، دست گیری، خاکساری در برابر والدین، نیک سیرتی در خانه و نظارت و اصلاح گری، سرفصل های کتاب هفت گام برای زندگی اجتماعی را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: در نوبت اول چاپ، کتاب هفت گام برای زندگی اجتماعی در شمارگان بیش از هزار نسخه منتشر شده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: کتاب چهل حدیث ˈمادر خلقتˈ شامل سخنان گهربار حضرت فاطمه زهرا (س) می شود که با تلاش دستاندرکاران این مجموعه برای دومین بار منتشر شده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: با توجه به اهمیت و سفارش فراوانی که امامان معصوم (ع) بر حفظ چهل حدیث داشته اند، در کتاب مزبور تلاش شده تا سخنان مستند و متقن آن حضرت در موضوعات مختلف آورده شود.

وی از ویژگی های منحصر به فرد کتاب مادر خلقت را ارائه ترجمه و ذکر اشعاری با نگاه به سخنان حضرت فاطمه (س) در پایان هر حدیث عنوان کرد.

حسینی گفت: شمارگان نوبت دوم چاپ کتاب مادر خلقت بیش از 500 نسخه است.


برچسب ها: آستان ، قدس ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.