سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماییم که در غیبت کبری هستیم؛

سلام بر امام منتظران

سلام بر امام منتظران و سلام بر صابران واقعی بر آمدن حضرت آنان که به راستی منتظرند.

باشگاه خبرنگاران- سلام! سلام بر صابران که در بهشت دری است که مردم بی حساب از آن وارد می شوند و آن درب مخصوص صابران است، وقتی که عابدان مشاهده می کنند که حرام ها، حلال می شود و حلال ها حرام می شود و هیچ نمی گویند، خداوند به ملکی دستور می دهد، غلاب کند خدایای کمکمان کن که توفیق تشخیص وضایف دینی و اجتماعی خود را داشته باشیم.

انتظار فرج به وسیله معبر، عبادت است اما چگونه معبری؟ و چه انتظاری؟ صبری جمیل و انتظاری سازنده، همه ما منتظریم ولی متاسفانه هیچ کاری انجام نمی دهیم من منتظر فرزندم هستم که بیاید و ساعتی دیر کرده و مشاینش خراب شده است؛ دقایق اول صلوات می فرستیم، ساعت دوم حدیث کسای خوانم، ساعت سوم نذرمی کنم، ساعتی بعد از خانه بیرون می آیم و در به در اینجا و آنجا به دنبال فرزندم می گردم و کاملا مضطربم؛ ولی انصافا کلام جمعه اینگونه هستیم؟!

با آنکه می دانیم جمعه ای اماممان خواهد آمد! در هر حالی که هستیم کاملا غافلگیر خواهیم شد آیا نذر می کنیم؟ آیا غمگینیم؟ یا فکر می کنیم به دعای فرج و ندبه جمکران رفتن  این ظهور اتفاق میس افتد؟ نه تا ما صالح شویم و ایمانمان را درست نکنیم و به مردم نیز در خوب شدن کمک نکنیم و تا غمخوار شیعیان ر امور مادی و معنوی نباشیم منتظر نیستیم./ي2

منبع: کتاب سوره سلام


برچسب ها: سلام ، امام ، منتظر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.