سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرش گل 5 هزار مترمربعي زير پاي ميهمانان نوروزي شهرري

قائم مقام شهردار منطقه 20گفت:شهرداري منطقه با ايجاد 16 مجموعه بازي كودكان و بدنسازي در بوستان‌هاي سطح منطقه، نقاشي و فرش گل ميزبان مسافران نوروزي است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،اصغر عطائي با اشاره به موقعيت مذهبي و تاريخي اين منطقه گفت: به منظور فراهم كردن محيطي آراسته و مرتبط با حال و هواي نوروز براي مسافران نوروزي و زائران حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) مديريت شهري اقدام به اجراي 8 سفره هفت سين، 2هزار و 500 مترمربع نقاشي ديواري، نصب 7 مورد حجم نوري ، 14 آبنما و آذين بندي و نورپردازي در معابر اصلي، پرتردد و مبادي ورودي اين منطقه كرده است.
وي به نصب 247 مورد مبلمان شهري در سطح منطقه اشاره كرد و افزود: با اجراي طرح استقبال از نوروز 92 و به منظور رفاه حال مسافران نوروزي، 16 مجموعه بازي كودكان و بدنسازي در بوستان هايي همچون گلشهر، شهيد فتاحي، بسيج، شورا، فرهنگيان و جنوب حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) نيز نصب شده است.
 وي ايجاد فرش گل بالغ بر 5 هزار مترمربع و توزيع يك هزار و 225 گلدان به خانواده معظم شهدا را از ديگر اقدامات مديريت شهري برشمرد و تصريح كرد: تبليغات محيطي فرهنگي در قالب تبريك سال نو و پيام هاي شهروندي با حجم عمليات يك هزار و 933 مترمربع در قالب 300 لمپوست، 70 پرتابل ، 34 بيلبورد و 10 مورد فلكسي پل هاي عابر پياده در سطح منطقه انجام شده است.
 قائم مقام شهردار منطقه 20 به بازسازي و ترميم آبنماي ميدان حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) با حجم 75 مترمربع اشاره كرد و گفت: بازپيرايي بوستان هاي سطح منطقه از جمله دانش، ايثار، مدرس، جانبازان و ايجاد شبكه روشنايي بوستان شهيد مدرس و احداث سرويس بهداشتي پرتابل در 3 موقعيت از ديگر اقدامات مديريت شهري بوده است.
 شايان ذكر است: 6 پايگاه اطلاع رساني مسافران نوروزي و 7 محل براي اسكان آنان در نظر گرفته شده است كه تاكنون با استقبال گسترده اي از مهمانان و زائران حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) روبرو بوده است و اين خدمات همچنان تا پايان تعطيلات استمرار دارد./

برچسب ها: هزار ، میهمانان ، نوروزی ، شهرری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.