سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربيننده ترين خبرهاي سال 91 (138)؛

اهدای 130 هزار بسته فرهنگی در سي و يكمين جشنواره فيلم فجر توسط موسسه رسانه‌های تصویری

امسال موسسه رسانه‌های تصویری به مناسبت سی و يكمين سال جشنواره بین‌المللی فیلم فجر 130 هزار بسته فرهنگی را در تهران و شهرستان‌ها به مخاطبان سینما اهدا خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سي و يكمين جشنواره فيلم فجر؛ مقصود جباري مدير اجرايي سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر  با اعلام این خبر عنوان کرد: این 130هزار بسته فرهنگی هر یک حاوی هفت فیلم منتخب از عناوین مختلف خواهد بود که برای پاسداشت سی و يك ‌سالگی مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور و در سالگرد بزرگداشت ایام خجسته پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان هدیه این موسسه به دست مخاطبان و علاقه‌مندان سینما در تهران و شهرستان‌های برگزار کننده جشنواره خواهد رسید.
وی اظهار داشت: توزیع این بسته‌های فرهنگی هم‌زمان با شروع جشنواره سی‌ و يكم فيلم فجر آغاز خواهد شد.
به گفته مدير اجرايي جشنواره فيلم فجر این فیلم‌های سینمایی و ویدئویی که از بین آثار دهه‌های اخیر سینمای ایران گلچین شده است، در قالب دی وی دی و وی سی دی در بسته بندی مناسب و در یک کیف قابل حمل به دست مخاطبان سینما خواهد رسید.
شايان ذكر است؛ سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبيري محمدرضا عباسيان برگزار می‏‌نماید. /ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.