سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشيه اجلاس اتحادیه بین المجالس؛

هیئت پارلمانی ایران با وزیر ورزش اکوادور دیدار کرد

هیئت پارلمانی ایران در حاشیه صدوبیست و هشتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس در پایتخت اکوادور با وزیر ورزش‌ این کشور دیدار کرد.

به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی‌ ایران که به منظور شرکت در صد و بیست و هشتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس در پایتخت اکوادور به این کشور سفر کرده‌اند، با وزیر ورزش این کشور دیدار کردند.

مقداد نجف نژاد، عضو فراکسیون‌‌‌ورزش مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال‌، بهروز نعمتی و حلیمه عالی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سفیر کشورمان در اکوادور با «فرانسیسکو سبایوس» وزیر ورزش اکوادور، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار نجف نژاد گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده امضای موافقت نامه همکاری‌های ورزشی میان دو کشور برای توسعه همکاری هاست.

وزیر ورزش اکوادور هم با استقبال از این پیشنهاد، گفت: اکوادور آماده است با امضای این موافقت نامه گام نخست را در همکاری های ورزشی را با ایران بردارد.

وی با اشاره به جایگاه برجسته ایران در برخی ورزش ها از جمله کشتی، وزنه برداری و تکواندو، علاقمندی اکوادور را برای بهره مندی از تجارب ایران در این رشته ها اعلام کرد.

فرانسیسکو سبایوس به موضوع تصمیم اخیر برای حذف کشتی از بازی‌های المپیک اشاره و تاکید کرد‌که جمهوری اسلامی ایران می تواند روی حمایت اکوادور در مخالفت با این اقدام حساب کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.