سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرچم اتحاديه اروپا در قبرس به آتش کشیده شد

معترضان به طرح ریاضت اقتصادی اتحادیه اروپا در قبرس پرچم این اتحادیه را به آتش کشیدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از؛ حدود دو هزار نفر از مردم قبرس در مقابل ساختمان اتحادیه اروپا در نیکوزیا پایتخت قبرس تظاهرات کردند و اعتراض خود را به طرح نجات مالی اتحادیه ی اروپا که باعث وضع مالیات بر سپرده های بانکی مردم قبرس خواهد شد، نشان دادند و خواستار اقدامات بیشتر شدند.

یک تظاهر کننده ساکن قبرس گفت: من عصبانی هستم، من از آنچه که در حال رخ دادن است خشمگین هستم. کدام کشور در نوبت بعدی قرار دارد؟ آیا این بار نوبت مالت است؟ شاید نوبت اسپانیا است؟  آنها درحال آزمایش کردن روی ما هستند. ما امروز صحبت های مقامات اروپایی را شنیدیم. اتحادیه ی اروپا وجود ندارد، مردم باید این مسئله را درک کنند، آنها باید درِ اتحادیه  اروپا را ببندند. هر کس که می خواهد به اتحادیه ی اروپا بپیوندد باید به دقت فکر کند.
 
یک تظاهر کننده دیگر گفت: چرا همه ی ما عصبانی هستیم؟ علت این است که ما شاهد همبستگی و انسجام اروپایی نیستیم. این ،آن اروپایی نیست که ما همه به آن اعتقاد داشتیم. ما اینجا تظاهرات می کنیم چون همه ی این تدابیرعلیه ی مردم قبرس است . از دیدگاه ما این اقدامات غیر اخلاقی و ناعادلانه هستند. صدای مردم باید به خوبی شنیده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.