سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار فارس تاکید کرد

گسترش «خیمه‌های معرفت» در اماکن مذهبی

استاندار فارس با بیان اینکه برپایی خیمه‌های معرفت در اماکن مذهبی فرصت مناسبی برای رفع نیازهای فرهنگی و مذهبی مردم است، گفت: این اقدام باید گسترش یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در بازدید از خیمه‌های معرفت دینی آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع) اظهار داشت: در ایام نوروز به‌طور متوسط 10 میلیون گردشگر از این استان بازدید می‌کنند و حضور گردشگران در اماکن مذهبی و تاریخی فرصت مغتنمی است برای گسترش کارهای فرهنگی و باید شرایط و امکانات لازم را در این زمینه ایجاد کنیم.

استاندار فارس افزود: راه‌اندازی طرح خیمه‌های معرفت دینی که در حرم سید علاءالدین حسین (ع) و اماکن دیگر شاهد آن هستیم کار بسیار زیبایی است و باید توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه شاید برخی از مردم نتوانند به دلیل اشتغال روزانه خود به کارشناسان و مبلغان علوم دینی مراجعه کنند ابراز داشت: این خیمه‌ها فرصت مناسبی برای پاسخ به سئوالات شرعی مردم و رفع نیازهای فرهنگی و مذهبی آنان است.

صادق عابدین گفت: خیمه‌های معرفت ابتکار خوبی برای پاسخگوئی به شبهات فکری و عقیدتی مردم به شمار می‌رود.

استاندار فارس همچنین از نمایشگاه «کوچه‌های مدینه» و غرفه‌های خیمه معرفت دینی اوقاف از جمله پاسخ به شبهات دینی، عفاف و حجاب، مشاوره، شهدا، سخنرانی چندرسانه‌ای و غرفه کودکان و زائرکوچولو بازدید کرد.
برچسب ها: خیمه ، معرفت ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.