سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ترافیک محورهای خروجی خراسان رضوی سنگین است

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: محورهای مواصلاتی و از جمله خروجی این استان از ظهر چهارشنبه شاهد حجم ترافیک سنگینی هستند.



سرهنگ ناصر امیاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: محورهای ورودی و خروجی شمالی استان خراسان رضوی و از جمله بزرگراه شهید شوشتری (باغچه)، محورهای مشهد به تربت حیدریه، نیشابور و چناران با ترافیک سنگین مواجه است و تردد وسائل نقلیه در آنها به کندی صورت می گیرد.

وی گفت: با توجه به بازگشت تعداد زیادی از زائران و مسافران به مناطق شان و به طبع آن عزیمت تعدادی زیادی مسافر در هفته دوم تعطیلات نوروزی به استان خراسان رضوی و مشهد از عصر امروز و چهارشنبه شب بر حجم ترافیک در این محورهای مواصلاتی و از جمله محورهای ورودی استان افزوده می شود.

وی از رانندگان وسائل نقلیه خواست با احتیاط و رعایت قوانین و مقررات رانندگی و فاصله طولی خود را با خودروی مقابل حفظ کنند و از هر گونه حرکات مخاطره آمیز نظیر سرعت و سبقت نابجا بپرهیزند.

سرهنگ امیاری اضافه کرد: یکی از دلایل اصلی و بیش از نیمی از تصادفات در محورهای مواصلاتی استان طی تعطیلات نوروز سالجاری را واژگونی وسائل نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسائل نقلیه تشکیل می دهد.

جانشین رییس پلیس راه استان خراسان رضوی از رانندگان وسائط نقلیه درخواست کرد بعد از مدت زمانی رانندگی به خصوص در مسافتهای طولانی برای مدتی در طول مسیر توقف و بعد از استراحت به سفر خود ادامه دهند.

وی بیان کرد: علاوه بر فعالیت بیش از 200 گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه خراسان رضوی در طول تعطیلات نوروزی، بخش اعظمی از محورهای مواصلاتی این استان و از جمله بزرگراهها مجهز به دوربین های مدار بسته هستند و با هر گونه تخلفات رانندگان وسائل نقلیه برخورد لازم صورت می گیرد.


برچسب ها: جانشین ، رییس ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.