سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

سامانه "امدادیاور" آماده رسیدگی به وضعیت زائران بیمار یا حادثه دیده است

زائران بیمار یا حادثه دیده در صورت تماس با امدادیاور به نزدیک‌ترین مرکز درمانی اعزام می‌شوند تا بصورت رایگان مورد درمان و معاینه قرار گیرند.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعیفن، سرهنگ پاسدار نادر ادیبی در آبادان گفت: سامانه امداد یاور برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان به راهیان نور پیش‌بینی شده و وظیفه سازمان دهی در بخش امداد و درمان در راهیان نور را بر عهده دارد.

وی افزود: زائران می‌توانند در صورت نیاز با شماره تلفن 3130 در خوزستان تماس بگیرند و درخواست‌ها و شکایات احتمالی خود را از این طریق مطرح سازند تا پیگیری شود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ادامه داد: بخش دیگری از خدماتی که توسط سامانه امدادیاور ارایه می شود، رسیدگی به وضعیت زائران بیمار یا حادثه دیده است که در صورت تماس به نزدیک ترین مرکز درمانی اعزام می شوند تا بصورت رایگان مورد درمان و معاینه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در حوزه روایتگری اقدامات زیادی توسط نیروی‌های مسلح انجام شده است، گفت: هم اکنون در زیارتگاه های دفاع مقدس تعداد 200 راوی در محل های تعیین شده مشغول روایتگری هستند؛ راویانی که خود زمانی جزو رزمندگان بودند و در حال حاضر به جمع راویان پیوستند تا تجربیات خود را به نسل جدید که دفاع مقدس را از نزدیک درک نکردند انتقال دهند.

سرهنگ ادیبی در ادامه با بسیج را مبنا و پایه‌ای برای استواری انقلاب در آینده خواند و ابراز امیدواری کرد تلاش هایی که در رابطه با راهیان نور انجام می گیرد، روز به روز گسترش یابد.

وی افزود: حرکت راهیان نور باید در طول سال تقویت شود و این مستلزم حمایت همه بخش های کشور از این جریان بزرگ فرهنگی است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور درباره تبلیغات رسانه‌های بیگانه در خصوص اردوهای راهیان نور گفت: رسانه‌های بیگانه چون از تأثیرات مثبت این حرکت بزرگ فرهنگی آگاهی دارند همواره سعی می کنند تا با بهره گیری از تمام ظرفیت های شان در این بخش، خدشه ای به جریان مثبت و تأثیرگذار فرهنگی راهیان نور وارد کنند.

دبیرستاد مرکزی راهیان نور افزود: اما مردم فهیم ما به واسطه عشق و علاقه‌ای که به حماسه سازان دوران دفاع مقدس دارند، هیچ گاه تحت تأثیر این قبیل تبلیغات و حرکات دشمنان قرار نمی‌گیرند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.