سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

بیش از دو هزار گردشگر از مناطق گردشگری و حفاظتی دماوند بازدید کردند

فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست شهرستان دماوند از حضور بیش از دو هزار گردشگر در مناطق مختلف شهرستان دماوند خبر داد.

ˈعباس میرزاکریمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: در دور اول مسافرت های نوروزی دو هزار و 300 گردشگر از مناطق کوه سفید و غار رودافشان و مناطق تنوع زیست محیطی شهرستان دماوند بازدید کرده اند.

وی افزود: گردشگران در منطقه تحت کنترل این اداره بدون هیچ گونه مشکلی بیتوته و از مناطق بازدید کردند و کارکنان این یگان نیز با تلاش بسیار موفق به ارائه خدمات مورد نیاز آنان شدند.

فرمانده یگان محیط زیست شهرستان دماوند گفت: گشت های ویژه با حضور در مناطق مختلف شهرستان همچنین با حفاظت کامل از اراضی تحت پوشش فرصت هرگونه سوء استفاده از متخلفان را سلب کرده و خوشبختانه در تعطیلات نوروزی سال 92 تاکنون حتی یک مورد دخل و تصرف به اراضی ملی نداشته ایم و هیچ گونه تخلف شکار و صید نیز مشاهده نشده است.

وی افزود: در راستای بخشنامه معاون پیشگیری از جرائم دادستان کل کشور، چهار اکیپ ویژه شامل واکنش سریع، اکیپ پشتیبانی آماده واکنش سریع و یک اکیپ نظارت و بازرسی و یک اکیپ عملیاتی تا پایان تعطیلات نوروزی به اجرای دستورات مشغول هستند

میرزاکریمی افزود: با لغو مرخصی مأموران قبلی یگان این شهرستان، آنان نیز همچنان در کنار اکیپ های ویژه مشغول انجام وظیفه هستند.

میرزاکریمی با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در همکاری با یگان های حفاظتی گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم تاکنون نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند./س


برچسب ها: گردشگر ، دماوند ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.