سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/فرماندار فیروزکوه:

تحقق شعار سال در گرو استفاده بهینه از منابع و امکانات است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: عمل به منویات رهبری و تحقق شعار سال، با استفاده بهینه از امکانات و منابع مادی و انسانی و رفع نقصان ها امکان پذیر می شود.

ˈابوالقاسم مهریˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به سال ˈحماسه سیاسی، حماسه اقتصادیˈ اظهارکرد: یقینا آحاد مردم ایران اسلامی در این مسیر، هوشمند و آگاهانه همچون تمامی سال های پس از انقلاب در صحنه حاضر خواهند بود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ مسؤولان و کارگزاران نظام در منطقه به خوبی در اجرای ماموریت های دولت و اجرای سه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، نهم میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا کوشا باشند.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به بُعد دوم شعار سال، خاطرنشان کرد: ظرفیت ها و قابلیت های بسیار خوبی در عرصه های کشاورزی، صنعت و خدمات در منطقه وجود دارد که حرکت در راستای منویات رهبری و دستیابی به شعار سال را امکانپذیر می کند.

وی افزود: اجرای طرح توسعه کشاورزی، حمایت از صنایع در قالب ارائه و اعطای تسهیلات و اخد مجوز سازمان حمل و نقل همگانی برای شهرستان در بُعد خدمات، از جمله راهکارهای اجرای این مهم است.

مهری ادامه داد: برطرف کردن کمبودها در عرصه خدمات آب، برق و گاز، ایجاد فرصت های شغلی جدید، توسعه و گسترش سرمایه گذاری و توجه ویژه به مقوله گردشگری با عنایت به استعداد طبیعی منطقه در جذب مسافر و توریست، دیگر قابلیت هایی است که باید در این راستا از آنها بهره جست.

وی بیان کرد: با ایجاد ساختار و تشکیلات اداری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تلاش شده تا از این پتانسیل به خوبی در جهت خلق حماسه ای اقتصادی در منطقه بهره گرفته شود.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: مهمترین پیش نیاز تحقق این مهم، همت، همکاری و همراهی مردم است.

وی اذعان داشت: بحمدالله اقبال بسیار خوبی در سطح جامعه از اقشار و گروه های مختلف دیده می شود که موهبتی بزرگ و فرصتی گرانبهاست که در بین آحاد مردم بصیر و هوشمند ایران اسلامی موج می زند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.