سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی نیمه اول نوروز 130،000 هزار نفر از کاخ موزه های نیاوران بازدید کردند

طی نیمه اول نوروز سال 1392 بیش از 130،000 هزار نفر از مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران و جشنواره ملی صدای بهار بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی بهروزی، سلامتی و سعادت برای عموم مردم ایران اعلام می دارد که طی روزهای اول تا ششم فروردین سال جاری تعداد 130 هزار و 182 نفر از این مجموعه بازدید و همچنین در جشنواره ملی صدای بهار شرکت کرده اند.
این مجموعه با تدارک برنامه های ویژه در قالب "جشنواره ملی صدای بهار" همچون تاتر و خیمه شب بازی، شعبده، مسابقات فرهنگی، ارائه بسته های گردشگری و برپایی غرفه های صنایع دستی میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان نوروزی از این مجموعه است که این برنامه ها با استقبال چشمگیری از سوی هموطنانمان روبرو شده است.
مجموعه فرهنگي ـ تاريخي نياوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و اکنون محوطه کاخ شامل کاخ اختصاصی نياوران و موزه پارچه و لباس های سلطنتی، کاخ صاحبقرانيه، موزه حوضخانه، کوشک احمدشاهي، موزه جهان نما، کتابخانه اختصاصی، موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران و باغ کتیبه ها است.
شایان ذکر است علاقه مندان برای بازدید از مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران و همچنین شرکت در "جشنواره ملی صدای بهار" می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 19 به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند./ي2

برچسب ها: نیاوران ، گردشگر ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.