سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه اردونشینان به اسپانیا اعزام می شوند

خلیفه: برای اندونزی به بازیکنان با تجربه نیاز داریم

سرمربی تیم ملی تکواندو، اعزامی به بازی های همبستگی اسلامی گفت: با توجه به اهمیت این مسابقات نیاز به بازیکنان با تجربه داریم.

سید نعمت خلیفه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو بزرگسالان از دیروز با حضور21 بازیکن در مرکز جهانی تکواندو آغاز شده است. این تمرینات در دو نوبت صبح و عصر طبق روال گذشته انجام می شود و طی آن تیم ملی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی باید تا خرداد ماه زمان برگزاری مسابقات به اوج آمادگی برسند.
وی افزود: این اردو تا 12 فروردین ادامه دارد و پس از آن با توجه به زمان متفاوت آماده سازی تمرینات تیم کشورهای اسلامی و جهانی از هم جدا می شود.
سرمربی تیم ملی با بیان اینکه 6 وزن به بازی های همبستگی اسلامی اعزام می شوند، یادآور شد: در دوره اول بازی ها، مسابقات تکواندو در هشت وزن برگزار شد اما در این دوره رقابت ها در 6 انجام می شود. کار سختی داریم و امیدوارم به سه مدال طلا برسیم. رنگ مدال در این بازی ها برای ورزش ایران با اهمیت است بنابراین نیاز به بازیکنان با تجربه و پرتوان داریم.
وی درباره اعزام تکواندوکاران به اسپانیا گفت: برای افزایش سطح آمادگی و ارزیابی فنی بازیکنان 21 هوگوپوش اردونشین به تورنمنت اسپانیا اعزام می شوند تا شرایط آنها مورد بررسی قرار گیرد. در واقع این تورنمنت ابهامات موجود برای کادر فنی را از بین می برد.
خلیفه خاطر نشان کرد: پس از برگزاری سه مرحله مسابقات انتخابی، بهترین هوگوپوشان کشور جواز حضور در مرحله چهارم اردو را به دست آوردند که امیدوارم تا زمان اعزام به رقابت های پیش رو، شاهد از بین رفتن نقاط ضعف تکواندوکاران باشیم.

 

برچسب ها: تکواندو ، اردو ، اسپانیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.