سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقيقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولتي كه در خلوت از ايران تقاضاي كمك مي‌كند

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اين مطلب كه خوراكي كه "دولت حجاز" تهيه مي‌كند "پادشاه بحرين" نشخوار نكند، گفت: بهتر است پادشاه بحرين به فكر حفظ حقوق ملت خود باشد و غاصب ديگري را به نام" آل‌سعود"در منطقه مسلط نكند.

"منصور حقيقت‌پور" در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واكنش به اظهارات ضد ايراني پادشاه بحرين در نشست اتحاديه عرب اظهار داشت: امروزه ناكارآمدي رژيم‌هاي ارتجاعي منطقه در زمينه استقرار حكومت‌هاي مردم سالار ديني، كار را به آنجا رسانده كه اين حكام به جان ملت‌هاي شريف و مظلوم خود افتاده‌اند.
 
وي تصريح كرد: حكومت‌هاي حجاز و بحرين به منظور توجيه رفتارهاي ددمنشانه خود سعي دارند با طراحي يك سناريوي دروغين، ايران را به عنوان يك دشمن فرضي به دنيا معرفي كنند.
 
حقيقت‌پور با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران داراي تسلط و توانمندي بالا بر تنگه هرمز است ادامه داد: ايران تا هنگامي كه شرايط تهديد‌آميز در تنگه هرمز حاكم نباشد و صلح و امنيت در خليج فارس برقرار باشد نيازي به بستن تنگه هرمز نمي‌بيند اما در صورت لزوم اين كار را عملي مي‌كند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اين مطلب كه خوراكي كه "دولت حجاز" تهيه مي‌كند "پادشاه بحرين" نشخوار نكند، افزود: بهتر است پادشاه بحرين به فكر حفظ حقوق ملت خود باشد و غاصب ديگري را به نام عربستان سعودي در منطقه مسلط نكند.

حقيقت‌پور در پايان گفت: جالب اينجاست كه حكومت بحرين در خلوت از جمهوري اسلامي ايران درخواست كمك براي حفظ حكومت خود مي‌كند اما در چنين برنامه‌هاي نمايشي حرف‌هاي بزرگ‌تر از دهانش مي‌زند.

گفتني است؛ دولت بحرين كه در دو سال گذشته با موجي از اعتراضات مردمي عليه خاندان آل خليفه مواجه بوده و اين اعتراضات را با كمك هاي عربستان و سكوت جامعه‌جهاني سركوب كرده است، براي اينكه نشان دهد اعتراضات داخلي نبوده و از خارج از اين كشور هدايت مي شود همواره ايران را به دست داشتن و يا حمايت از معترضان متهم كرده است.

انتهاي پيام/






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.