سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه عکس«بهار در بهار» در نیشابور بر پا شد

نمایشگاه عکس«بهار در بهار» آثار عکاس برجسته نیشابوری محمدرضا چايفروش درمحل سايت گردشگري نيشابور بر پا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، غلامرضا سلامتی مسؤول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای برگزاری نمایشگاه های هنری از هنرمندان شهرستان در تمامی رشته ها و در تمام فصول سال شاهد برپایی نمایشگاه عکس «بهار در بهار » آثار عکاس برجسته نیشابوری  محمدرضا چايفروش درمحل سايت گردشگري  نیشابور هستیم.

وی گفت: نمایشگاه عکس« بهار در بهار » شامل 30 اثر به صورت رنگی در ابعاد 40 ×30 با موضوع طبیعت و اماکن تاریخی و گردشگری نیشابوردر معرض دید عموم قرار گرفته است.

سلامتی اظهار داشت: محمدرضا چايفروش عكاس برجسته نيشابوري با هدف معرفی طبیعت و اماکن تاریخی و گردشگری نیشابور به مشتاقان و به خصوص زائران وارتباط با هنرمندان این رشته و نقد و بررسی آثار و هم اندیشی با عکاسان نیشابوری این نمایشگاه را برپا نموده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه عکس« بهار در بهار » با همکاری اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نيشابور تا آخر فروردین 1392 از ساعت 8 الی 12 صبح و 4 الی8 بعد از ظهر در محل سايت گردشگري سايت واقع در ميدان امام رضا(ع) (باغرود) نیشابور جهت بازدید عموم علاقه مندان بر پا می باشد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.