سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

سارق حرفه‌ای در گرمه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری سارقی با 18 فقره سابقه کیفری و کشف سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، علی‌حسین رختیانی اظهار کرد: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت سه دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان‌های گرمه و ایور، بلافاصله مراتب در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طرح مهار پس از احضار کارکنان در سطح حوزه استحفاظی به مرحله اجرا گذاشته شد که با تلاش و هوشیاری مأموران سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کمتر از دو ساعت در سه کیلومتری شهر گرمه که به صورت ماهرانه‌ای توسط سارقان در پشت تپه‌های حاشیه جاده مواصلاتی مخفی کرده بودند، بلاصاحب کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه گفت: با توجه به اینکه احتمال انتقال موتورسیکلت‌ها توسط سارقان متصور بود مأموران در منطقه کمین کرده تا اینکه پس از سپری شدن پاسی از شب، چهار نفر سارق با یک دستگاه خودرو برای انتقال موتورسیکلت‌ها به محل مراجعه که بلافاصله با مشاهده مأموران با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از انجام تعقیب و گریز خودروی سارقان در نهایت موفق شدند یک نفر از سارقان به هویت ع.ک از اراذل و اوباش معروف شهرستان گالیکش استان گلستان که دارای 18 فقره سابقه کیفری از قبیل آدم ربایی با سلاح، سرقت و...بود را شناسایی و دستگیر کنند.

 در این ارتباط، سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و متهم با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شده و اقدامات قانونی برای دستگیری سارقان دیگر کماکان ادامه دارد.
برچسب ها: بجنورد ، گرمه ، سارق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.