سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حضور گسترده اورژانس در خدمت رساني به زائران/ كاهش حوادث منجر به جرح در قم

معاون امور زائرين استانداري قم گفت: همه امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی برای خدمت به زائران مسافران در ایام نوروز بسیج شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محسن محرري با بیان اینکه مجموعه اورژانس 115 و دانشگاه علوم پزشکی قم در این مدت از همه ظرفیت‌ها، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در راستاي ارائه خدمات به زائران مسافران استفاده کرده است افزود: در این مدت حضور تیم‌های امدادی در محورهای درون و برون شهری، آمادگی مراکز درمانی و نظارت مستمر تیم‌های بهداشتی بر عملکرد واحدهای تهیه و توزیع مواد غذايی موجب ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران شده است.
وي با اشاره به کاهش 10 درصدی حوادث رانندگی جاده‌ای منجر به جرح از ابتدای طرح امداد نوروزی در مقایسه با سال گذشته گفت: این آمار در مدت مشابه سال گذشته 140 مورد گزارش شده بود در حالی که امسال به 123 مورد رسیده است.
معاون امور زائرين استانداري قم با بیان اینکه طبق آمار‌های اورژانس 115 میزان تصادفات جرحی محورهای درون شهری افزایش یافته است افزود: بسیاری از این تصادفات مربوط به راکبین موتورسیکلت سوار در استان بوده و متاسفانه حجم وسیعی از ماموریت‌های اورژانس 115 را نیز شامل می‌شوند.
محرری همچنین از افزایش 20 درصدی میزان سفر به قم در هفته نخست تعطیلات نوروزی در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت مسافران از جاذبه‌های مذهبی و توریستی قم بازدید کرده‌اند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.