سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اجرای طرح توسعه معادن استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:طرح توسعه معادن این استان در راستای افزایش ظرفیت های اشتغال در سال جاری اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان « سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی » اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت های فراوانی در بخش صنعت و معدن و توسعه این دو بخش دارد و باید از ظرفیت های موجود در راستای گسترش عدالت و توسعه اشتغالزایی استفاده كرد.

وی گفت: دولت، وظیفه دارد زیرساخت و زمینه لازم را برای توسعه اشتغال و گسترش رفاه مردم فراهم كند و باید با انجام طرح های كارشناسی، ظرفیت معادن استان و منابع عظیم زیرزمینی ثروت در راستای خدمت به مردم به كار گرفته شود.

عنابستانی گفت: در این راستا، مدیران اقتصادی استان با حمایت از طرح های مطالعاتی و اجرایی بخش معدن، مسیر شكوفایی و توسعه این بخش را نیز بیش از گذشته فراهم می كنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با بیان برنامه های دولت در سال جاری برای رونق اقتصاد استان، تاكید كرد:اعطای تسهیلات كم بهره به كشاورزان در بخش های مختلف و فراهم كردن ظرفیت های جدید اشتغال در دستور كار مدیران اقتصادی استان قرار دارد.

وی گفت: سال گذشته 400 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی با سود هفت درصد در راستای توسعه بخش كشاورزی استان پرداخت شد كه اعطای این تسهیلات در سال جاری نیز ادامه دارد.

عنابستانی، با بیان ظرفیت های استان در توسعه كشاورزی در بخش های مختلف، گفت:به عنوان مثال، تولید ماهیان سردابی چهارمحال وبختیاری در سال 88 حدود 11 هزار تن بوده است كه این میزان در پایان سال 91 به 21 هزار تن افزایش یافت و افزایش تولید در این بخشطی سال جاری نیز با جدیت ادامه می یابد. /س

برچسب ها: توسعه ، معادن ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.