سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس سابق سيا به خاطر روابط نامشروعش عذرخواهي کرد

ژنرال "ديويد پترائوس" رئيس سابق سيا روز سه شنبه در نخستين اظهارات علني اش از زمان کناره گيري از اين سمت به علت روابط نامشروع، اعلام کرد به خاطر اشتباهي که باعث استعفاي پارسال وي شد، متاسف است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، پترائوس در سخنراني در جمع نظاميان آمريکايي در لس آنجلس، به علت دردي که رابطه نامشروعش با پائولا برادول، زندگينامه نويس وي، به وجود آورده است، ابراز تاسف کرد و وعده داد: از آنهايي که رنجانده ام و نااميد کرده ام، دلجويي خواهم کرد.

رئيس مستعفي سازمان جاسوسي آمريکا (سيا) در اين مراسم که به ميزباني دانشگاه کاليفرنياي جنوبي در هتلي در لس آنجلس برگزار شد، اعلام کرد: من کاملا آگاه هستم که هم اکنون به نحوي متفاوت از آن چه که يک سال پيش بودم، قلمداد مي شوم.

پترائوس که پيش از رياست سيا، فرمانده نظاميان آمريکايي در عراق بود، گفت: من همچنين کاملا آگاه هستم که دليل اتفاق اخير، رفتار خود من بود.

وي سپس افزود: پس لطفا به من اجازه دهيم عصر امروز، سخنان خود را با تاکيد بر اين آغاز کنم که چقدر متاسف هستم و از شرايطي که به استعفاي من از سيا منجر شد و چنين دردي را براي خانواده، دوستان و حاميان من به وجود آورد، عذرخواهي کنم.

پترائوس که سرشناس ترين مقام نظامي آمريکا در يک نسل گذشته است، نهم ماه نوامبر پس از اعتراف به ارتباط نامشروع با برادل که يک کارشناس مبارزه با تروريسم و داراي درجه سرهنگ دومي بود، از رياست سيا استعفا کرد.


برچسب ها: نامشروع ، سیا ، پترائوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.