سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربيننده ترين خبر هاي سال 91 (128)؛

يك برره اي "ميلياردر"شد

سريال" ميلياردر "به دور از هرگونه اغراق در حوزه "بازي" ، لباس و گريم توانست در جذب مخاطب موفق باشد.

سعيد پيردوست، بازيگر نقش "دايي هوشنگ" با اشاره به بازي خود در مجموعه" ميلياردر" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در ابتدا قرار بود ايفاگر نقش ديگري در "ميلياردر " باشم ولي در آخر انتخاب "دايي هوشنگ" گزينه مناسب تري براي من از سوي كارگردان اين پروژه بود.
وي با اشاره به نقش خود در روند داستان تصريح كرد: "دايي هوشنگ"، بزرگ فاميل است و تمامي خط و خطوط و ماجراهايي كه در شركت پيش مي آيد را رهبري مي كند.
پيردوست ادامه داد: همه اسناد به امضاي دايي هوشنگ تمام مي شود و او باعث اخراج بهادر شده و در هيچ شرايطي خواهر خود (سيمين) را تنها نمي گذارد.
وي در خصوص فيلم نامه متفاوت "ميليارد" اظهار داشت: 8قسمت فيلم نامه نوشته شده بود كه نقش من عوض شد و همزمان با آمدن متن هاي روزانه، من بايد با آغاز بازي خود آن را ادامه مي دادم و كار را با وجود برنامه ريزي خيلي دقيق عليرضا اميني (كارگردان) توانستيم به خوبي وبا استفاده از تجربيات خود پيش ببريم.

** دايي هوشنگ نماد شخصيتي به ظاهر خاص است

بازيگر نقش "دايي هوشنگ" در خصوص كار اميني، كارگردان تصريح كرد: عليرضااميني خود را پايبند فيلم نامه نمي كرد وبراي او برداشت ديالوگ ها از سوي بازيگر كافي بود وبايد بگويم من اين تجربه را قبلاً در كارهاي مهران مديري نيز بدست آورده بود.
وي در خصوص حضور جوانان و دلبستگي آنها به كار گفت: همه جوانان در كنار پيشكسوتان با تعهد و دلسوزي به ايفاي نقش پرداختند وهيچ يك از ما با مشكلي مواجه نشديم.
وي با اشاره به رامين عباسي زاده (تهيه كننده) و تلاش او افزود: عباسي زاده به عنوان تهيه كننده كارگروه خوبي را دور هم جمع كرد و با وجود كم و كاستي هايي كه در هركاري ديده مي شود همه ما فعاليت خود را به خوبي ودر آرامش انجام داديم.
پيردوست با اشاره كامل تري به نقش خود گفت: دايي هوشنگ نماد شخصيتي به ظاهر خاص است كه همه به او احترام مي گذارند ولي كار خاصي را انجام نمي دهند.
اين بازيگر افزود: دايي هوشنگ با وجود آلزايمر در اوج كارها دست به تصميم گيري هاي قابل توجهي مي زند كه در زمان هاي خاص همه چيز را فراموش كرده و چيزي را به ياد نخواهد آورد.

**اميدوارم جذابيت ماجرا تا انتها ادامه داشته باشد

وي با اشاره به روند داستان و پخش 3 قسمت از آن تصريح كرد: به ظاهر مخاطب با پخش 3قسمت ماجرا جذب "ميلياردر" شده است اما اميدوارم با تيم جوان اين كار و حضور چند پيشكسوت جذابيت ماجرا تا انتهاي داستان حفظ شود تا "ميلياردر" در ذهن مردم باقي بماند.
پيردوست با اشاره به فرق "ميلياردر" با ساير مجموعه هاي تلويزيون، گفت: اغراقي در بازي و گريم بازيگران "ميلياردر" وجود ندارد و مخاطبان شاهد لباس و گريم خاصي نيستند و معتقدند اين موضوع "ميلياردر" را ماندگار مي كند.
وي با اشاره به فاز دوم "ميلياردر"  تصريح كرد: اميدوارم با توجه و همراهي مخاطبان و زحمت فعالان "ميلياردر"، فاز دوم اين سريال هم بتواند به خوبي در جذب مخاطب موفق باشد.
اين بازيگر با اشاره به حضور كمرنگ خود در آثار تلويزيوني اظهار داشت: چند كار 90دقيقه اي داشتم كه هنوز پخش نشده و بعد از "دست بالاي دست" با "ميلياردر" به تلويزيون آمدم كه اميدوارم با توجه به زحمت شبانه روزي عوامل اين پروژه مخاطبان شاهد اثري متفاوت باشند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.