سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

سال حماسه سیاسی و اقتصادی، انگیزه قوی ، شجاعت و امید را نوید می دهد

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی گفت : نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، انگیزه قوی ، شجاعت و امید را در کشور نوید می دهد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد اسماعیل نیا امروز در جمع خبرنگاران افزود: حماسه یعنی نترسیدن و حمله به مشکلات است و به یقین با همت مردم و مسوولان شاهد تحول چشمگیری در حوزه های مختلف کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سیاست و اقتصاد مکمل یکدیگرند، اظهارکرد: هر اقدام مسوولان کشور زیر ذره بین دشمنان قرار دارد و امسال رهبری با تهی خواندن یاوه گویی های دشمنان، از مسوولان خواستند با سرعت و جدی تر از قبل با یک برنامه ریزی مدون و با خلق حماسه در این دو بخش ، با قوت و قدرت رو به جلو حرکت کنند.

اسماعیل نیا در مورد حماسه سیاسی گفت: حماسه سیاسی، حضور مردم در انتخابات بزرگ و ملی کشور در خرداد ماه سال جاری است و به یقین مردم ما همچنان که در راهپیمایی 22بهمن سال گذشته حماسه آفریدند ،در عرصه انتخابات اقتدار نظام را به تصویر خواهند کشید.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای ظرفیت های بالایی در همه زمینه هاست، افزود: برای رونق اقتصادی کشور هیچ راهی به جز روی آوردن به اقتصاد مقاومتی وجود ندارد و اگر این راهبرد عملی شود، با ظرفیت هایی که کشورمان دارد، می تواند به کشور اول منطقه تبدیل شود.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت : امروز خدمت کردن به مردم عبادت محسوب می شود و لذا در این مسیر باید با شتاب بیشتری و چند برابر گذشته حرکت کنیم.

نماینده مردم کاشمر ، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در این سه شهرستان با ایجاد بانک کارآفرینی، اشتغال و جذب سرمایه گذاران، تمامی استعلامات سرمایه گذاران در مدت 48 ساعت انجام می شود.

اسماعیل نیا افزود: متقاضیان برای گرفتن یک استعلام از اداره ها پیش از این باید شش ماه منتظر می ماندند، اما با تلاش خوب فرمانداران منطقه و مسوولان دستگاه های اجرایی ، این مدت به کمتر از یک هفته کاهش یافته است.

وی اظهارداشت : استعدادهای زیادی در منطقه وجود دارد که با همت مسوولان و بخش خصوصی باید از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل شود.


برچسب ها: نماینده ، مردم ، کاشمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.