سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مجلس اجازه استفاده انتخاباتی از قانون هدفمندی را نمی دهد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به افزایش رقم اعتبار توزیع یارانه نقدی در قانون هدفمندی در بودجه سال ۹۲ تاکید کرد: مجلس تحت ولایت رهبر انقلاب همواره مصالح ملت را در اولویت قرار داده و اجازه استفاده انتخاباتی و یا تبلیغاتی از قانون هدفمندی را به دولت نمی دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور گفت: مبلغ یارانه نقدی در بودجه سال ۹۲ نیازمند بررسی و دقت دقیقی است چرا که با توجه به تورم فعلی در کشور توزیع یارانه نقدی باید با نگاه و دید کارشناسی منسجمی صورت گیرد.

نماینده مردم اردبیل ،نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: در طی ماه های گذشته به اذعان برخی از کارشناسان اقتصادی توزیع بی منطق یارانه نقدی و عدم پرداخت سهم تولید در کشور تورم به وجود آورد و معیشت ملت ایران زیر فشار تورم قرار گرفت و این مسئله ای نیست که مسئولان به راحتی از آن گذر کنند.

حقیقیت پور با اشاره به افزایش رقم اعتبار توزیع یارانه نقدی در قانون هدفمندی در بودجه سال ۹۲ تاکید کرد: مجلس تحت ولایت رهبر انقلاب همواره مصالح ملت را در اولویت قرار داده و اجازه استفاده انتخاباتی و یا تبلیغاتی از قانون هدفمندی را به دولت نمی دهد.

وی ادامه داد: مسئله توزیع یارانه نقدی در قانون هدفمندی برای حمایت از اقشار ضعیف در برابر افزایش قیمت حامل های انرژی در نظر گرفته شده است و نباید از این قانون با این درجه از اهمیت استفاده سیاسی و تبلیغاتی شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم چنین تصریح کرد: بودجه ۹۲ دارای اهمیت بسیاری زیادی است و متاسفانه دولت با تاخیر در ارائه این لایحه زمان کار کارشناسی لازم را از مجلس گرفت اما با این وجود در مدت زمان ممکن نیز مجلس بودجه ۹۲ را با اولویت اهمیت به معیشت مردم و مصلحت کشور بررسی می کند.

لایحه بودجه سال ۹۲ در اسفند ماه ۹۱ با ۸۴ روز تاخیر به مجلس ارائه داده شد. رقم یارانه نقدی در این بودجه ۹۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته ۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.