سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

دوران ژاندارمی آمریکا در منطقه به پایان رسیده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا برای نشان دادن صداقت خود را به جمهوری اسلامی، باید پیشنهاد تعلیق تحریم‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پوربا اشاره به مذاکره ایران و آمریکا گفت: آمریکایی‌ها دارای سوء رفتار در مقابل جمهوری اسلامی هستند و برای نشان دادن صداقت به کشورمان باید پیشنهاد تعلیق تحریم‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم اردبیل , نیر , نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا ۳۳ سال است که دیوار اعتماد را تخریب کرده و علاوه بر تحریم افراد سیاسی اموال کشورمان را نیز مصادره کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل بوده و برده و تابع آمریکا نیست و مذاکره با این کشور تنها در یک شرایط متعادل و برابر امکان پذیر است و آمریکا باید ثابت کند که صادق است، چراکه دوره‌ای که ژاندارم منطقه بوده گذشته است.

حقیقت‌پور با بیان اینکه جمهور اسلامی کشوری قدرتمند است اظهار داشت: اگر آمریکا می‌خواهد گزینه نظامی را روی میز بگذارد اندازه ضربه دوم را هم محاسبه کند.

وی درباره دلایل نگرانی رژیم صهیونیستی از مذاکره و خواست این رژیم برای استفاده از گزینه نظامی علیه کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ ۸ روزه ناز شصت فرزند انقلاب را چشید که این سیلی برای کنار گذاشتن گزینه نظامی بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی بارها در جنگ با مردم غزه شکست خورده است و اگر گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی را در پیش بگیرد در جنگ یکی دو روزه به فرزندان انقلاب خواهد باخت/   س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.