سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

چهار هزار غرفه صنایع دستی در سراسر کشور دایر است

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از برپایی چهار هزار غرفه صنایع دستی در ایام نوروز در سراسر کشور خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،  علویان صدر در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش میزان سفر های نوروزی با محوریت استفاده از پتانسیل های فرهنگی و گردشگری استان های کشور خاطر نشان کرد: تا به امروز بازدید از موزه های کشور با افزایش 37 درصدی روبرو بوده است .

وی گردشگری را یکی از عوامل ایجاد توسعه پایدار در کشور ها دانست و گفت: با تقویت بنیه های کیفی گردشگری و توجه به میراث معنوی کشورمان خواهیم توانست به سمت توسعه پایدار حرکت کنیم .

علویان صدر افزود: همه مردم باید در قالب راهنمای گردشگری عمل کنند و نقش مردم باید بیش از این در ترویج این فرهنگ نمایان شود . 

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور  با اشاره به قدمت نوروز و ثبت جهانی آن با همراهی هفت کشور دنیا گفت: نوروز بهترین الگوی جهانی شدن فرهنگی است که ارمغان آن نوع دوستی و محبت به جهانیان بوده است .

وی گفت: کمیته های هیجده گانه ستاد تسهیلات سفر آذربایجان شرقی به تمام وظایف خود توجه کامل داشته و با هماهنگی کامل شرایط مطلوبی را برای گردشگران فراهم کرده اند .

علویان صدر با اشاره به  افزایش مراکز اقامتی و بهبود چشمگیر خدمات این مراکز به ویژه در مناطق نمونه گردشگری و شهرستان های دارای جاذبه های طبیعی، یادآور شد: باید زیر ساخت های این صنعت پاک مورد توجه ویژه مسئولین استانی قرار گیرد/س

برچسب ها: صنایع ، دستی ، غرفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.