سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق آرزوی دیرینه مغازه داران و اهالی یافت آباد ؛

آغاز جمع آوری پل سواره روی امین الملک

عملیات جمع آوری پل سواره روی امین الملک که شهروندان ، خواستار برچیده شدن آن بودند از ششم فروردین آغاز می شود .

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد ناظم رضوی معان فنی عمرانی منطقه 17 با اعلام این خبر گفت: این تصمیم درپی درخواست مکرر اهالی و کسبه محلات یافت آباد و امامزاده حسن(ع)  برای  جابجایی و برداشت پل امین الملک(یافت آباد)   و نیاز سنجی صورت گرفته پس از انتقال خط آهن تهران- تبریز به زیر سطح زمین اتخاذ  شد.
 
وی با اشاره به معضلات ترافیکی ناشی از وجود این پل گفت : وجود این پل پس از بازگشایی تقاطع راه آهن  نه تنها حلال مشکلات ترافیکی محدوده نبود بلکه به علت مجاورت با  مجتمع های تجاری و تنگی معبر،   روزانه شاهد ترافیک سنگینی در قسمت های ورودی و خروجی پل و در معابر حاشیه ای آن بودیم.
 
بر این اساس عملیات اجرایی جمع اوری این پل سواره رو که حذف آن پس از زیر زمینی شدن راه آهن و  بازگشایی تقاطع خیابان های امین الملک و یافت آباد به آرزوی دیرینه اهالی  محلات امام زاده حسن و  یافت آباد تبدیل شده بود از روز  سه شنبه ششم فروردین ماه آغاز می شود.
 
به گفته ناظم رضوی از اهداف پروژه می توان به آسان نمودن ترافیک عبوری در خیابان های امین الملک و یافت آباد و نیز خیابان های منصوری ، آزادی و مسیر جدید الاحداث در حریم خط از اهداف این پروزه به شمار می رود که  پس از برچیدن پل  محقق خواهد شد.
 
با توجه آغاز عملیات عمرانی جمع اوری پل  و انسداد خیابان امین الملک ، خیابان های فریدون احمدی ، سجاد شمالی و نیز حریم جنوبی راه آهن تهران تبریز  به عنوان مسیر های جایگزین  برای دسترسی شهروندان به  خیابان های ابوذر، بزرگراه ایت الله سعیدی و بخش غربی منطقه  که  بازار مبل یافت آباد درآن قرار دارد در نظر گرفته شده است .
برچسب ها: تحقق ، آرزو ، دیرینه ، مغازه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
میثم
۱۷:۳۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
سلام.خدا کنه هر چه زودتر تموم بشه.چون برای رفتن به مدرسه خیلی برامون سخت شده.خواهشا پیگیری کنید.خیلی ممنون