سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با نوروز 1392 ؛

نصب سه مجسمه انیمیشنی در فضای نوروزی شهر تهران

سه مجسمه انیمیشنی برگرفته از شخصیت های کارتونی با رنگ های شاد برای فضای شهر تهران ساخته شده است.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران ، بیژن غنچه پور هنرمند مجسمه ساز با بیان اینکه 10 سال است به طور حرفه ای به کار مجسمه سازی مشغول است، گفت: برای نوروز سال 92 مجسمه ای از جنس فایبرگلاس طراحی کرده ام که در یک نمونه آن در پارک وی نصب شده است.
 
وی با بیان اینکه این مجمسه سبک و قابل حمل است، تاکید کرد: طرح این مجسمه 3 نوازنده است که شخصیت آنها شبیه انیمیشن است . سعی کردم از شخصیت های شناخته شده همچون حسن کچل استفاده کنم که با حال و هوای نوروز مطابقت داشته باشد.
 
این هنرمند مجسمه ساز که تخصصی در حوزه انیمیشن نیز دارد، ادامه داد: برخورداری از شخصیت های شیطون همراه با رنگ های شاد و براق در این مجسمه برای شاد کردن فضای شهری است.
 
غنچه پور با اشاره به اینکه نسخه دوم این مجسمه نیز در سوم عید در ورودی مسیر تهران – کرج نزدیک شهرک اکباتان نصب شد، تصریح کرد: این مجسمه های موقت، ویژه نوروز طراحی شده است که بعد از اتمام نوروز از سطح شهر جمع آوری می شود تا برای سال های آینده استفاده شود.
 
وی با بیان اینکه طول این مجسمه ها دو متر است، گفت: تکننیکی برای این مجسمه استفاده شده است از نوع خاصی است و سعی شده که مجسمه انیمیشنی ایجاد شود که در شادسازی فضای شهری موثر باشد./ل
برچسب ها: مجسمه ، انیمیشن ، کارتون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.