سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملي پوش ژيمناستيك:

فيناليست شدن در مسابقات آسيايي شاهكار امسال بود

سعيد رضا كيخا گفت: كار بزرگي كه در ژيمناستيك سال گذشته انجام داديم حضور 2 فيناليست در مسابقات آسيايي چين بود.

سعيدرضا كيخا، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مسابقات آسيايي چين من و هادي خناري نژاد در بخش خرك حلقه و دار حلقه به فينال رسيديم و همين عملكرد بسيار مطلوب بود طوري كه كشورهاي مختلف به تيم ايران تبريك مي گفتند.

وي تصريح كرد: از عملكرد كنادي كوتلينكف، سرمربي اوكرايني تيم ملي بسيار راضي هستم چرا كه در اردوي آماده سازي پيش از مسابقات آسيايي برنامه ريزي هاي وي طوري بود كه در روز مسابقه من و ساير ملي پوشان در بهترين وضعيت آمادگي بوند.

ملي پوش ژيمناستيك در خصوص حضور تيم ملي در مسابقات كشورهاي اسلامي بيان داشت:‌در مسابقات چين عملكردم از مسابقات آسيايي گوانگجو بهتر بود در بخش تيمي نيز موفق شديم 5 نمره ارتقا پيدا كنيم براي شركت در مسابقات كشورهاي اسلامي نيز چنانچه به عنوان ملي پوش انتخاب شوم تمرينات مرتبي را مي گذرانم و با انگيزه بالايي براي كسب مدال تلاش مي كنم.

وي با تاكيد براينكه مسئولان ژيمناستيك از لحاظ مالي در تنگنا هستند تصريح كرد: وزارت ورزش بايد نگاه مثبتي نسبت به ژيمناستيك داشته باشند چرا كه قهرماني و پيشرفت در ژيمناستيك ساير رشته ها را نيز در بر مي گيرد.

ملي پوش ژيمناستيك در خصوص لغو مسابقات ليگ تا كيد كرد: اين اتفاق ضربه سنگيني را به ژيمناستيك وارد كرد هر چند درآمدي كه ملي پوش از اين راه كسب مي كنند بالا نيست ولي باز هم انگيزه آنان را بالا مي برد و اين مسئله به آنها لطمه وارد كرد و اكنون هم مشخص نيست برنامه اين رقابت ها به كجا ختم شود هر چند فدراسيون براي برگزاري آن فعاليت هاي لازم را مي كند.

وي در پايان خاطر نشان كرد:‌رئيس فدراسيون ژيمناستيك در اعزام هاي ملي پوشان و حضور سرمربي خارجي تيم ملي تلاش بسياري كرده است و اميدواريم فعاليت هاي وي هم چنان ادامه داشته باشد./آق

 

برچسب ها: کیخا ، ژیمناستیک ، آسیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.