سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر باید 20 اردیبهشت به پایان برسد

علی کاظمی: آئین نامه نقل و انتقال بازیکنان با نظر باشگاه ها تدوین می شود.

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کاظمی دبیر سازمان لیگ  اظهار داشت: با عرض تسليت به مناسبت ايام فاطميه و با آرزوي تندرستي و توفيق روز افزون براي هموطنان عزيز در سال نو، اميدوارم خداوند متعال توفيق خدمت عنايت فرمايد تا بتوانيم در سايه همكاري و همبستگي به وظايفمان عمل كنيم.
 
وی ادامه داد:  اقدامات لازم صورت گرفته تا بحول و قوه الهي مسابقات لیگ برتر و جام حذفی طبق برنامه انجام شود. در غير اين صورت با توجه به مسابقات باقيمانده از ليگ برتر و جام حذفي كشور و محدوديت زماني با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد. زیرا   لیگ برتر تا 20 اردیبهشت باید به اتمام برسد،بنابراین به هر دليل در مسير برگزاري مسابقات وقفه ايجاد شود مسابقات در زمان مقرر به پايان نخواهد رسيد و يا بر فشردگي بازي‌ها خواهد افزود و برنامه تيم‌هاي نماينده كشورمان در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را كه با در نظر گرفتن محدوديت‌هاي پيش رو در جهت تحقق اهداف بين‌المللي و داخلي خود به طور هدفمند برنامه ريزي كرده‌اند تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد.انشاالله در انجام اين مهم از همكاري و كمك‌هاي كليه دست‌اندركاران و دعاي خير علاقه‌مندان بهره‌مند خواهيم شد.
 
دبیر سازمان لیگ با اشاره به تدوین آئین نامه جدید برای نقل و انتقال بازیکنان در فصل آینده عنوان کرد: نقل و انتقال بازیکنان در کارگروه تخصصی متشکل از سازمان لیگ، اتحادیه فوتبال و فدراسیون تحت بررسی است و در این ارتباط از کارشناسان خبره به ویژه باشگاه های عضو لیگ نظر خواهی شده است انشالله با همکاری جمعی آیین نامه نقل و انتقال مطابق با قوانین فیفا و با در نظر گرفتن اشکالات وارده تنظیم و تدوین ارائه خواهد شد. در ضمن چنانچه باشگاه ها بنا به هر دلیلی  نتوانسته باشند نظریات اصلاحی خود را به موقع ارسال کنند فرصت خواهند داشت حد اکثر تا قبل از بیستم فروردین در این خصوص اقدام نمایند امیدوارم ما را از نظرات کارشناسی خود محروم نکنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.