سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین سامانه الکترونیکی سلامت عملیاتی می شود

مدیر اجرایی طرح جامع سلامت الکترونیکی سلامت کشور گفت: آن چه در بحث تئوری و آکادمیک مطرح شده را با تدوین سند جامع نظام سلامت الکترونیک به منظور بهره برداری بیشتر مردم عملیاتی می‌کنیم.

مهندس ادریس بابایی مدیر اجرایی طرح جامع سلامت الکترونیکی و بیمه الکترونیکی سلامت کشور با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اجرایی در این طرح انجام کارهای متفرقه ای است که به مرحله عملی نرسیده به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف تدوین نظام سلامت الکترونیکی و بیمه الکترونیکی سلامت اجرایی شدن آن چه در مباحث تئوری و آکادمیک به صورت عملیاتی است.
وی رویکرد اصلی این پروژه را تدوین سامانه هایی که مردم بتوانند از آن خدمات لازم را بگیرند دانست و گفت: به جای تهیه یکسری مستندات کتابخانه ای سامانه هایی را طراحی و تدوین می‌کنیم که مردم خدمات لازم را از آنها گرفته و در واقع تمامی مباحث مطرح شده آکادمیک، عملیاتی شود.
 
مهندس بابایی خاطرنشان کرد: خروجی این سند سرویس هایی است که مردم و بیمارستان ها بتوانند از آن  استفاده کنند و استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات می تواند یکسری بهبودها در این پروسه از جمله کاهش وقت و هزینه را به دنبال داشته باشد./ز2
برچسب ها: الکترونیک ، سلامت ، سامانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.