سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

بهترین فال کامران شرفشاهی در زمان تحویل سال

کامران شرفشاهی گفت: فال گرفتن در زمان تحویل سال جزو بهترین لحظات است.

 کامران شرفشاهی شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران در رابطه با ادبیات در سال 91 گفت: در عرصه ادبیات شاعران ناخودآگاه به کار سرایش مشغول هستند و آثار خلق را عرضه می کنند و همیشه سعی شده که افزایش بنای ادبیات و فرهنگ داشته اند.
وی ادامه  داد: در سرزمین ما شاعران در شمار تنها گروههایی هستند که اهل کم کاری نیستند و همیشه در صدر آفرینش آثار ادبی هستند بنابراین سال 91 نیز مانند سالهای گذشته برای ادبیات سال خوب و پرثمری بوده است.
وی در قالب آرزویی برای ادبیات در سال 92 گفت: امیدوارم سال 92 سال پررونق برای ادبیات کشورمان باشد و کسانی که با نیتهای ناصواب در عرصه فرهنگ و ادبیات حضور دارند بساطشان را جمع کنند و عرصه به دست افراد دردمند که نگرش کاسب کارانه به ادبیات ندارند بیفتد.
شرفشاهی با اشاره به نقش و حضور شاعران جوان در عرصه ادبیات افزود: امیدوارم امکان تعالی و پررنگ تر شدن شاعران جوان را در ادبیات سال جدید داشته باشیم.
شرفشاهی هفت سین ادبی خود را با نامهای بزرگانی چون سعدی، سعیدی راد، سجادی، سپهری، سلمانی، سمنانی، سهرابی نژاد چید.
وی با اشاره به بهترین فالی که در زمان تحویل سال برایش رقم خورده گفت: من به فال گرفتن در زمان تحویل سال بسیار علاقه دارم و فکر می‌کنم فال گرفتن در تحویل سال جوز بهترین لحظات است و بهترین فالی که تا به حال برای من رقم خورده "مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید/ که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید" است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.