سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

امکان امداد رسانی هوایی به مصدومان جاده ای استان کرمانشاه در شب فراهم است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرماشناه گفت: با تامین و نصب سیستم مورد نیاز، امکان امداد رسانی هوایی به حوادث جاده ایی در هنگام شب بوسیله بالگرد این جمعیت در سطح این استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

عادل شفیعی گفت: هم اکنون یک فروند بالگرد این جمعیت در قالب تیم امداد هوایی بطور متوسط دو ساعت در روز بر روی جاده ها و محورهای ارتباطی استان گشت زنی دارد.

وی تصریح کرد: تیم امداد هوایی از شروع تعطیلات نوروزی تاکنون یک فقره عملیات امداد و انتقال مصدومان جاده ای داشته و توانسته سه مصدوم بدحال حادثه رانندگی محور سرپل ذهاب به کرند غرب را به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل کند.

شفیعی اظهار کرد: گشت زنی بر روی جاده ها و استقرار در پایگاه های امداد و نجات جاده ای و شهری از دیگر وظایف این تیم امداد هوایی در ایام تعطیلات نوروزی است.

وی با بیان اینکه بالگرد تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر کرمانشاه از فردا بمدت سه روز به استان ایلام اعزام می شود، گفت: گشت زنی در روی جاده های ارتباطی این استان با هدف انتقال مصدومان احتمالی حوادث از جمله وظایف تیم امداد هوایی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآور شد: هم اکنون 37 پایگاه امداد و نجات در سطح استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد 20 پایگاه جاده ایی، 15 پایگاه ثابت شهری، یک تیم امداد هوایی و یک تیم توانمند امدادی خواهران است.

شفیعی خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تاکنون امدادگران پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر به 22 فقره حادثه رانندگی جاده ایی امداد رسانی کرده و مصدومان و آسیب دیدگان را به مراکز درمانی منتقل کرده اند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، هوایی ، مصدومان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.