سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

بازدید مسئولین خراسان شمالی ازپایگاه های امدادی

جمعی از مسئولین استان از پایگاه های امدادی بین شهری و سایر مراکز خدمات نوروزی از مسیر جاده اصلی بجنورد تا انتهای شرقی استان و خراسان رضوی بازدید کردند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد،در این بازدید که با حضور معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، مدیر کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان و دبیر ستاد سفرهای نوروزی ، مدیر کل راه و شهر سازی ، رئیس پلیس راهور ورئیس اورژانس115... انجام شد. پایگاه بین شهری سیساب، امام سجاد (ع) شیروان، امام رضا (ع) فاروج و پایگاه های موقت بابا امان مورد بازدید قرار گرفت.

این گروه از مسئولین همچنین با حضور در بالگرد امدادی هلال احمر ضمن انجام گشت هوایی از مسیر این جاده در جریان کم و کیف فعالیت های امدادی هلال احمر در استان قرار گرفتند.

عطا ا...قادری معاون هماهنگی امور عمرا نی استانداری در این بازدید از همه ی نیروهای مستقر در جاده ها اعم از نیروهای امدادی و راهنمایی هلال احمر، نیروهای راهداری، پلیس راه نمایی و رانندگی، پایگاه های سلامت علوم پزشکی، اورژانس115، پایگاه های راهنمایی و گردشگری و... قدر دانی کرد و از نزدیک با آنان به گفت و گو نشست.

سجادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز ارائه بهترین خدمات را به مسافرین و زائرین حرم مطهر رضوی که از مسیر خراسان شمالی می گذرند و تامین سفری ایمن توام با آرامش را برای آنان از اهداف فعالیت های هلال احمر خواند و گفت: علاوه بر افزایش خدمات امدادی و انجام فعالیت های فرهنگی، هلال احمر استان در ایام نوروز با استفاده از یک فروند بالگرد از امداد هوایی نیز برخوردار است.

گفتنی است در جریان این بازدید یک روزه، نمایشگاه آثار هنری نیز برای استفاده مسافرین نوروزی در شهر شیروان افتتاح گردید که 2غرفه از 20 غرفه آن به ارائه آثار هنری اعضای هلال احمر و فضای دوستدار کودک اختصاص یافته است./س

برچسب ها: بازدید ، هلال احمر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.