سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاري 220 هزار هميار پليس در طرح نوروزي استان البرز

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان البرز از همکاري 220 هزار هميار پليس در طرح نوروزي اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  حبيب کمالوند رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان البرز اظهار داشت: تربيت همياران پليس يکي از اقدامات فرهنگي بسيار مهمي در جهت کاهش تصادفات بوده است که اين مهم تا کنون توانسته اثرات مثبت خود را در پي داشته باشد.
 
وي ادامه داد: احترام به قانون و اجراي آن يکي از مهم‌ترين موارد تربيتي است که از دوران کودکي بايد به فرزندان آموزش داده شود.
 
اين مسئول اجراي طرح همياران پليس را مثبت ارزيابي کرد و افزود: در طرح نوروزي پليس راهور استان البرز امسال 220 هزار هميار پليس همکاري مي‌کنند که نقش اساسي را در رسيدن به اهداف مورد نظر خواهد داشت.
 
کمالوند تأکيد کرد: طرح هميار پليس و پليس ياران جوان با مشارکت دانش‌آموزان مقاطع تحصيلي ابتدايي، راهنمايي و متوسطه اين استان اجرايي شده است.
 
وي ادامه داد: در اين راستا آموزش‌هاي لازم به دانش‌آموزان در مقاطع مختلف داده شده است تا هر کجا که والدين خلاف مقررات راهنمايي و رانندگي عمل کردند به آنان تذکرات اثرگذار داده شود.
 
کمالوند گفت: براساس آمار موجود و اثرات مثبت اجراي طرح همياران پليس در نوروز سال گذشته شاهد کاهش 6/12 درصدي تلفات جاني و سوانح رانندگي در اين استان بوديم.
 
وي افزود: همياران پليس همواره رعايت نکاتي مانند بستن کمربند ايمني، صحبت نکردن با تلفن همراه و پرهيز از رانندگي در هنگام خستگي و خواب آلودگي به والدين خود متذکر مي‌شوند و در صورت انجام چنين مواردي به والدين خود نمره منفي خواهند داد.
 
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان البرز در ادامه سخنان خود از برگزاري مسابقه فرهنگي همياران پليس در البرز خبر داد و گفت: براي اجراي اين مسابقه بزرگ بيش از 500 هزار بروشور در 14 ايستگاه نوروزي پليس راهور استان البرز در بين مسافران در حال توزيع است.
 
وي خاطرنشان کرد: در اين مسابقه که در قالب بروشور است همياران پليس در طول مسير سفر شماره خودروي رانندگاني که هيچ گونه تخلف رانندگي ندارند را ثبت کرده و آن را به نشاني نوشته شده داخل بروشور پست مي‌کنند.
 
به گفته کمالوند رانندگي که در اين مسابقه نمره قبولي را کسب کنند در هفته ناجا معرفي و با قيد قرعه به آنان جوايزي اهدا مي‌شود./ل
برچسب ها: پلیس ، همیار ، نوروز ، سفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.