سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ملت ایران باید در برابر ترفندهای دشمنان ایستادگی کند

مسوول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استانهای خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی گفت: دفاع از ولایت فقیه و مقاومت در برابر تحریم های دشمنان از مصادیق بارز حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت الاسلام ˈسید جعفر حسینی یگانهˈ روز در جمع خبرنگاران افزود: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از انقلاب عاشورای حسینی و تعالیم گهربار اهل بیت (ع) به پیروزی رسید و این حماسی بودنش را در زمینه های سیاسی و اقتصادی مرهون الگوی پذیری از مکتب ائمه (ع) است.

وی اظهار داشت: ملت ایران بایستی در برابر ترفند دشمنان یعنی تحریم های اقتصادی همانند سایر ترفندهای آنها ایستادگی نموده و خط بطلانی بر آن بکشند و این تحریم ها را به فرصتی برای پیشرفت و عزت و تعالی کشورمان تبدیل کنند.

این مسوول حوزوی گفت: همانگونه که پیامبر گرامی اسلام (ص) در مدت سه سال سختی های بسیار کفار و دشمنان را برای گسترش ارزشهای اسلامی به جان خریدند ملت ایران هم با تاسی به تعالیم آن حضرت با مقاومت در برابر تحریم های اقتصادی دشمنان، حماسه آفرین باشند.

وی بیان کرد: لذا مهمترین هدف رهبر معظم انقلاب از نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تبیین تعالیم ارزشمند و انسان ساز اهل بیت (ع) و قیام عاشورای حسینی در جامعه اسلامی ما و حماسه آفرینی بیشتر ملت در این عرصه هاست./س


برچسب ها: مسوول ، دفتر ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.