سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربيننده‌ترين‌هاي سال 91؛(92)

بدليل آلودگي هوا؛يك بازيگر ترجيح داد شمع‌هاي تولدش خاموش بماند+ تصاوير

32سال پيش در چنين تاريخي بازيگر كمدي سينما و تلويزيون ايران بدنيا آمد اما هرگز نمي دانست روزي تولدش با آلودگي شديد هواي تهران همزمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ "علي صادقي" از جمله بازيگران كمدي است كه توانسته در عرصه تلويزيون و سينما با استفاده از شخصيت كميك و دوست داشتني خود براي خنداندن مخاطب استفاده كند.
در 14 آذر 1359 بازيگر كمدي ايران با نام "علي صادقي" در بيمارستان طرفه پا به عرصه هستي گذاشت. پدر او تراشكار و مادرش خانه دار است يك خواهر كوچكتر و يك برادر بزرگتر از خودش دارد.
اين بازيگر اهل فوتبال نبوده و بين سازها به گيتار علاقه زيادي دارد. "علي صادقي" زمان تحصيل در مدرسه به انتخاب "امير سماواتي" علاقه‌مند به بازيگري شد و با دو سريال تلويزيوني "بهترين تابستان من" و "درد سروالدين" در تلويزيون گل كرد.






*بازيگر نوجواني كه مخاطبان زيادي را به خود جلب كرد

بازي او در فيلم "بهترين تابستان من" در نقش نوجواني كه براي گذراندن تعطيلات تابستان خود به مناطق جنگي مي رود و حتي در سن نوجواني نيز با طنازي خاص و بازي شيرين خود توانست مخاطبان زيادي را پاي تلويزيون بكشاند.
بعد از آن در سريالي به نام "دردسر والدين" به كارگرداني "مسعود نوابي" ايفاي نقش كرد و در آن سريال كه داستان فردي كارمند كه همسر خود را از دست داده بود را روايت مي كرد و "علي صادقي" در نقش فرزند اين خانواده توانست با بازي ها و درگيري هاي شيطنت آميز علاقه‌مندان زيادي را به خود جلب كند.
"صادقي" بازي راحتي دارد و حتي گاهي اوقات بدون ديالوگ و تنها با يك نگاه تأثير خوبي بر ببيننده مي گذارد و با حركات و ديالوگ هاي بداهه اي كه استفاده مي كند و قرار گرفتنش در موقعيت هاي مختلف سبب خنده مخاطب مي شود.

*"علي صادقي" هم اكنون با "يك فراري از بگبو" در روي پرده سينماها


"علي صادقي" بعد از آن نيز در دو سريال مهم "رضا عطاران" با نام هاي "متهم گريخت" و "خانه به دوش" داشت و اين سريال با بازي راحت و روان در كنار "رضا عطاران" و "سيروس گرجستاني" بازي قابل قبولي را ارائه داد.



وي در كارنامه هنري خود، فيلم هايي چون "روايت سه گانه" (اينزود دوم) ، "پيك نيك در ميدان جنگ"، "هوو"، "چپ دست"، "اگر مي توني منو بگير"و "تيغ زن" به ايفاي نقش پرداخت.



همچنين؛ وي در سريال هاي "قرارگاه مسكوني"، "كوچه اقاقيا"، "خانه به دوش"، "پشت كنكوريها" "زندگي به شرط خنده"، "سه در چهار" و "بزنگاه" را به ثبت رسانده است.
او دليل حضور خود را در كارهاي طنز به دليل قيافه طنز خود نسبت داده و اينكه اكثر پيشنهادات به وي در قالب كارهاي طنز و كمدي است.

وي كار در "كوچه اقاقيا" در كنار مرحوم "منوچهر نوذري" را از باقي كارهايش بيشتر مي پسندد.
گفتني است؛ كارتون عروسكي به نام "ارگ وجيرجير"  ، "بن و سباستين"، " گامبا" از كارتون هاي مورد علاقه در دوران كودكي اش است. علي صادقي هم اكنون فيلم سينمايي "فراري از بگبو" را در حال اكران دارد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.