سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معترضان ورودهاي ساختمان رسانه اي قاهره را بستند

معترضان ورودی های مجتمع تولیدات رسانه ای قاهره را با بلوک های سیمانی بستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه عربستان ؛ صدها نفر از معترضان اسلام گرای مصر همچنان در برابر ساختمان مجتمع تولیدات رسانه ای قاهره در حال تجمع و تحصن هستند.

معترضان به عملکرد رسانه های مخالف دولت مصر درهای ورودی این ساختمان را با بلوک های سیمانی بستند و کارکنان شبکه های ماهواره ای را پشت درهای بسته محبوس کردند.این در حالی است که گروه های جامعه مدنی و مخالفان دولت مصر و اخوان المسلمین از این اقدام گروه های اسلام گرا به شدت انتقاد کردند.

یکی از افراد معترض و طرفدار اسلام گرایان در این باره گفت: امروز جوانان آمدند تا به رسانه هایی که در دامن زدن به فتنه در مصر و تشویق به حمله به مساجد و همچنین آتش زدن مردم و تلاش برای ایجاد موج مخالف انقلاب نقش دارند اعتراض کنند.

یک معترض دیگر به رسانه های مخالف اسلام گرا گفت: پیام ما به این رسانه ها اینست که شما باید در مواضع خود بازنگری کنید زیرا مواضع شما باید در چارچوپ منافع ملی باشد.این در حالی است جبهه نجات ملی مصر با صدور بیانیه ای درباره تسلط دولت مصر و اخوان المسلمین بر رسانه های این کشور هشدار داده و اعلام کرده است که مسئولیت این حوادث بر عهده دولت این کشور است زیرا دولت با بی توجهی به مشکلات واقعی مصر به نوعی به اعتراضات دامن می زند.

یکی از مخالفان دولت مصر در این باره گفت: دولت مصر برای خروج از بحران سیاسی هیچ تلاشی انجام نداده است و همواره اعلام کرده که ما خواهان گفتگو هستیم اما واقعیت اینست که در این باره جدی نیست.گفتنی است فعالان اسلام گرا در فراخوانی بر روی شبکه های اجتماعی از طرفداران خود خواسته اند در پاسخ به حمله مخالفان گروه اخوان المسلمین به دفتر مرکزی این گروه در المقطم (در قاهره) برای اعتراض و تحصن به سمت مجتمع تولیدات رسانه ای حرکت کنند.

                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: معترض ، رسانه ، قاهره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.