سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربيننده‌ترين‌هاي سال 91؛(88)

عمو مهربون به شبكه كودك باز مي‌گردد

عمو مهربون و خاله رويا از امروز ( 12 آذر) با برنامه "با ما بيا" به شبكه دو كودك و خانواده باز مي‌گردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سيما؛ سيد مجتبي ظريفيان مجري و تهيه كننده "با ما بيا" اين خبر را اعلام كرد و گفت: اين برنامه به كارگرداني آزيتا رضايي و با تدارك بخش های متنوع و شاد براي كودكان سه روز در هفته از ساعت 15 تا 16 مهمان خانه مخاطبان مي‌شود.
در اين برنامه عمو مهربون كه در آرزوي ايجاد ايستگاه تلويزيوني در اتاق خود است تعداد زيادي كارتون جذاب و ديدني جمع كرده تا آن ها را پخش كند.
به گفته ظريفيان يك از بخش هاي اين برنامه "درد دل" نام دارد كه در آن بچه‌ها با برنامه تماس مي گيرند و از مسائلي كه ذهن آن‌ها را درگير كرده با عمو صحبت مي‌كنند.
وي با اعلام اين كه در اين برنامه قصد نداريم بچه ها را نصيحت كنيم،‌ افزود: عمو مهربون در اين بخش به عنوان سنگ صبور با بچه ها گفت و گو مي‌كند تا آن‌ها با حرف زدن دلشان كمي سبك شود.
اين بازيگر تئاتر بر مشاركت بچه‌ها در اين برنامه تاكيد كرد و گفت: www.bamabia.ir   نشاني سايت اين برنامه است؛ اين سايت به بچه‌ها كمك مي‌كند تا عكس ها و فيلم هايي را كه خود از موضوعات مختلفي كه هر هفته در برنامه اعلام مي‌كنند براي ما بفرستند.
به گفته ظريفيان در"با ما بيا" برنامه هايي كه تيم برنامه ساز آن‌ها را تهيه كرده‌اند در كنار برنامه‌هايی كه خود بچه‌ها توليد كرده‌اند، پخش مي‌شود.
وي افزود: اين سايت از امروز ( 12 آذر ) در فضاي اينترننت در دسترس بچه‌ها قرار مي‌گيرد و يقين دارم اگر پدر و مادرهاي عزيز بچه ها را براي فرستادن تصاوير و فيلم هايشان ياري كنند، اين برنامه بسيار جذاب خواهد شد.
بازيگر نقش "عمو مهربون" ادامه داد: خيلي وقت ها تصاويري جذاب و خنده‌دار از بچه‌ها در فضاي مجازي قرار مي‌ گيرد، بنابراين فكر كرديم كه چرا خود بچه‌ها را در برنامه سازي‌هاي كودك مشاركت ندهيم و كاري نكنيم كه همه بتوانند اين كارهاي خوب را تماشا كنند.
 وي با بيان اين كه كودكان مي‌توانند عكس‌ها و تصاويري كه از نظر آن‌ها جالب و ديدني است از طريق سايت براي ما بفرستند تا در اين برنامه پخش شوند، اعلام كرد:  اين  آثار در سايت توسط خود بچه‌ها و مادر، پدرهايشان داوري و به بهترين كار هديه‌اي اختصاص داده مي‌شود./ص
برچسب ها: عمو مهربون ، شبکه ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.